Capital.ba

“Gugl”, “Epl”, “Majkrosoft” najvredniji svjetski brendovi

07.06.2017. / 12:18

LONDON, “Gugl”, “Epl”, “Majkrosoft”, “Fejsbuk” i “Amazon” zauzimaju pet prvih pozicija u poretku “Najvrednijih svjetskih brendova 2017. godine”, koji su objavili “VPP” i “Kantar Milvard Braun”.

“Amazon” je brend sa najvećim rastom vrijednosti od svih u poretku “Top 100”, sa povećanjem od 40,3 milijarde na 139,3 milijardi dolara, što ga je dovelo na četvrtu poziciju.

Ovaj maloprodajni div i dalje posebnu pažnju posvećuje tehnološkom ekosistemu, napravljenom da zadovolji višestruke potrebe kupaca, kao što su onlajn kupovina, brza dostava i zabava, a tu su i nove platforme bazirane na vještačkoj inteligenciji.

“Gugl”, “Epl” i “Majkrosoft” zadržali su tri vodeće pozicije, povećavajući svoju vrijednost.

Tako je “Gugl” sada skočio za sedam odsto – na 245,6 milijardi dolara, “Epl” na 34,7 milijardi, dok je “Fejsbuk” na 129,8 milijardi.

Stručnjaci navode da ovogodišnji “Brend top 100” poredak pokazuje da jaki brendovi svojim vlasnicima ili dioničarima donose superiornu vrijednost, nezavisno od nesigurne spoljne poslovne klime. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!