Capital.ba

Gostoprimstvo je najjači adut Srbije

08.11.2014. / 7:00

seoski turizamBEOGRAD, Najači adut Srbije u turističkom smislu su gostoprimstvo i ljubaznost ljudi, ocijenila je direktorka Turističke organizacije Srbije (TOS) za Juronjuz (Euronews) na sajmu turizma World Travel Market (WTM) koji je od 3. do 6. novembra održan u Londonu.

“Imala sam priliku da nedavno u razgovoru sa novinarima iz Francuske i Njemačke, saznam šta oni identifikuju kao najjači adut srpske turističke ponude. I oni su rekli da je u više navrata gostoprimstvo bilo nešto što su najmanje očekivali, ali da je činjenica da su gostoprimstvo i ljubaznost naših ljudi upravo naša najupečatljivija karakteristika i prednost u turističkom smislu”, izjavila je Plamenac za Juronjuz.

Ona se osvrnula na kompletnu turističku ponudu Srbije ukazavši da osim Beograda, koji je turistima uglavnom najinteresantniji, Srbija nudi mogućnosti za aktivan odmor, biciklizam, planinarenje, veslanje, splavarenje.

Pored planinskih centara, šest nacionalnih parkova u Srbiji, takođe su prirodna bogatsva koja bi mogla biti interesantna stranim gostima, naglasila je Plamenac. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!