Capital.ba

Forcan na čelu Savjeta za brendiranje Srbije

13.10.2007. / 8:11

BEOGRAD, Na prijedlog ministra Predraga Bubala Vlada Srbije  je osnovala Savjet za brendiranje, koji bi trebalo da kreativnim idejama popravi imidž Srbije u svijetu. Predsjednica Savjeta je Milka Forcan, potpredsjednik  „Delte“, a članovi su: Srđan Đurić, savjetnik premijera za informisanje, Srđan Šaper, direktor Meken Eriksona, Igor Avžner, direktor agencije „Fokus“, Jelica Minić iz Evropskog pokreta u Srbiji, Ivan Tasovac, profesor i Ana Trbović, ekonomista.
Odmah poslije imenovanja članova Savjeta javila se sumnja da je postavljanjem Milke Forcan za predsjednika tima vladinih savjetnika došlo do klasičnog sukoba interesa.
– Nema nikakvog sukoba interesa – kaže inicijator ovog savjeta ministar Predrag Bubalo. – Cilj je da kreativni, uspješni ljudi rade na poboljšanju našeg imidža. Ne, neće biti plaćeni, radiće volonterski.
– Čekajte da se prvo sastanemo. Pristao sam da se angažujem volonterski, a najprije treba da se definiše šta ćemo konkretno da radimo na promociji države – kratko nam je rekao jedan od članova savjeta koji nije želio da mu se objavi ime.
Pored predsjednika novog vladinog savjeta, pod sumnju sukoba interesa mogli bi da se nađu i Srđan Šaper i Igor Avžner, koji imaju svoje marketinške agencije.
Iako se tvrdi da će članovi Savjeta da rade volonterski, podsjećamo da je Ministarstvo za ekonomske odnose sa inostranstvom izdvojilo prošle godine milion eura za projekat brendiranja Srbije, a zatim raspisalo i tender za angažovanje neke od najvećih svjetskih marketinških agencija.
Ministar Bubalo nije znao šta se konačno dogodilo sa raspisanim javnim konkursom, a savjetnik premijera Milan Parivodić je objasnio:
– Na tender su se javile, nažalost, samo dvije agencije, prilično ugledne. Međutim, u trenutku kada je vlada bila tehnička smatrao sam da tender treba povući. Žali Bože što taj posao nismo uspjeli da završimo.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Forcan na čelu Savjeta za brendiranje Srbije

    1. Vasa

      Toliko buke ni oko cega. Milka Forcan i ostali ljudi u Savetu za promociju su vrhunski strucnjaci i svakako ce pomoci u brendiranju Srbije. To sve zemlje praktikuju, jedino se ovde pravi fama. To sto je Milka Forcan postavljena na mesto predsednika Saveta, nema veze sa Deltom, a nema veze ni sa politikom. Samo neobrazovani ljudi blebetaju kojekakve gluposti, a da nisu ni upuceni sta taj Savet radi, ni od kada datira ideja.