Capital.ba

Facebook od oglasa više zaradi u inostranstvu nego u SAD

10.06.2015. / 15:35

Facebook_BetaAP(1)LONDON, Prihodi Facebooka od oglašavanja veći su u inostranstvu nego u SAD-u, pa su u prvom tromjesečju dostigli 51 odsto ukupnih prihoda od oglašavanja te društvene mreže, saznaje Reuters.

I dosad je Facebook izvještavao o ukupnim prihodima od oglašavanja, ali nikada nije objavio detaljniju strukturu prihoda.

U prvom tromjesečju prihodi od oglašavanja te društvene mreže porasli su 46 odsto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 3,3 milijarde dolara, što čini veliku većinu Facebookovih ukupnih prihoda od 3,5 milijardi dolara.

Pritom su prihodi od oglašavanja u inostranstvu porasli za 36 odsto na godišnjem nivou, na 1,7 milijardi dolara. I dok prihodi iz Evrope rastu sporije nego u SAD-u, u azijsko-pacifičkoj regiji Facebook je zabilježio najveći rast, 57 odsto na godišnjem nivou.

Čelnici te društvene mreže očekuju i dalji rast prihoda s inostranih tržišta.

“Idućih milijardu novih potrošača doći će iz tih zemalja”, kazala je Reutersu Carolyn Everson, potpredsjednica Facebooka za globalna marketinška rješenja.

Oglašavanje na mobilnim uređajima čini više od 70 odsto ukupnih Facebookovih prihoda od oglašavanja, a oglašavanje na tim uređajima posebno je snažno i privlačno oglašivačima s tržišta u razvoju, kazala je Carolyn Everson. Poslovni.hr

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!