Capital.ba

“Barberi” dobro prošao za praznike

15.01.2014. / 10:53

barberiLONDON, Prodaja luksuznih torbi i odjeće britanske kompanije “Barberi” skočila je tokom ključnog prazničnog perioda, prije svega u Aziji.

Prihodi kompanije porasli su 14 odsto na 528 miliona funti (635 miliona evra) u trećem poslovnom kvartalu, odnosno tri mjeseca zaključno sa decembrom, u odnosu na isti period prošle godine, prenosi agencija Frans pres.
Prodaja u radnjama otvorenim najmanje godinu dana porasla je 12 odsto, a najveći rast ostvaren je u azijsko-pacifičkom regionu.

Dugogodišnja izvršna direktorka “Barberija” Anđela Arendts sredinom godine će napustiti funkciju i preći u američku tehnološku kompaniju Epl, gdje će biti nadležna za strateško upravljanje, ekspanziju i maloprodaju.

Funkciju izvršnog direktora “Barberija” preuzeće aktuelni kreativni direktor kompanije Kristofer Bejli, koji će zadržati i trenutnu poziciju. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!