Capital.ba

Banjaluka dovela Srpsku i BiH u poziciju hit destinacije

24.04.2012. / 15:11

BEOGRAD, Turistička organizacija Banjaluke dovela je Republiku Srpsku i cijelu BiH u poziciju turističke hit destinacije – izjavio je danas predsjednik Međunarodnog centra za razvoj i unapređenje ugostiteljstva i turizma (SACEN) Dragan Gligorijević.

Gligorijević je u Beogradu, gdje su dodijeljena priznanja “Zlatno turističko srce” najboljim organizacijama i  poslenicima u turizmu u jugoistočnoj Evropi, rekao da se grad Banjaluka pojavila kao prijatno iznenađenje, hit i osvježenje u turističkoj ponudi i da je rijetko ko očekivao da će ova organizacija da radi na sabornosti i spajanju regiona.

“Osmislili su događaje i shvatili da ne može biti samo karneval u Banjaluci. Probudili su grad i shvatili da jedino tako dolaze na turističku mapu”, rekao je Gligorijević medijima iz Republike Srpske.

On je dodao da se veoma često iz ostalih zemalja raspituju za Banjaluku, posebno za spust niz Vrbas, za karneval, sportske događaje.

“Ljudi nisu znali za Banjaluku da je tako turistički atraktivna, a ispostavilo se da je atraktivna i kulturna baština, običaji, te da je gastronomija vrlo bogata”, rekao je Gligorijević.

On je naveo da je glavni kriterijum za dodjelu turističkog priznanja “Zlatno turističko srce” za 2011. godinu bio da je napravljen uspjeh u toj godini i po broju gostiju, novim sadržajima i inovacijama, te da se bude originalan u svjetskoj turističkoj ponudi.

Prema njegovim riječima, veliki je pritisak da se regionu jugoistočne Evrope priključi i Mediteran.

On je rekao da se i u turizmu osjetila ekonomska kriza, ali da ohrabruje da je jedino ova grana privrede u vremenu svjetske krize, pa i u regionu jugoistočne Evrope i zemljama bivše Jugoslavije, napravila blagi rast, sa tendencijom da još više raste.

Gligorijević je naveo da se u početku područje jugoistočne Evrope nije snašlo i da su ga drugi regioni u jednom trenutku pretekli, ali da se u posljednjih nekoliko godina počelo raditi na tome da cijeli region “ide” sa svojom ponudom, a ne svaka država posebno.

“Ljudi vole da vide i Banjaluku, ali i Opatiju, Ohrid, Dubrovnik, Istanbul i Atinu. Savremeni turista sada u više navrata koristi kraći godišnji odmor, a želi da što više vidi”, rekao je Gligorijević.

U Beogradu su uručena priznanja “Zlatno turističko srce” najboljim u turizmu jugoistočne Evrope, među kojima su i Banja Vrućica iz Teslića kao šampion zdravstvenog turizma i direktor Turističke organizacije Banjaluke Ostoja Barašin kao ličnost godine turizma u regionu. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Banjaluka dovela Srpsku i BiH u poziciju hit destinacije

    1. bosman

      Nije moguće da smo mi nekome interesantni. Žali bože para.

    2. nemoj da žuriš

      Zlo ili glupost???.više je gluposti i zato nam nema pomoći.