Capital.ba

Aseko SEE bolji rezultati u drugom kvartalu

08.08.2014. / 7:50

evriBEOGRAD, Kompanija Aseko SEE ostvarila je u drugom kvartalu prihod od 52,7 miliona evra, što je rast od četiri odsto, saopšteno je juče iz te kompanije.

Kompanija je zabilježila najviši rast prihoda u sektoru “payment”, sa porastom od preko 3,7 miliona evra u poređenju sa prvom polovinom 2013. godine.

Dobri rezultati ovog sektora postignuti su prvenstveno zahvaljujući porastu prihoda od sopstvenog poslovanja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji, ali i uspješnom pripajanju hrvatske kompanije EŽR Hrvatska iz oktobra 2013. godine.

Dobit iz redovnog poslovanja (EBIT) porasla je na 4,4 miliona evra i bila je približno jednaka dobiti koja je zabilježena u prvih šest mjeseci 2013. godine.

Održavanje približno istog nivoa EBIT-a bilo je moguće zahvaljujući boljem učinku sektora “system integration” i “payment”, koji su nadoknadili nižu dobit iz redovnog poslovanja sektora “banking”.

Neto dobit kompanije porasla je za sedam odsto na godišnjem nivou i dostigla 3,8 miliona evra u prvoj polovini ove godine.

Dobit u redovnom poslovanju kompanije Aseko SEE neznatno je premašila osam odsto u prvoj polovini godine.

Kompanija je objavila vrijednost neriješenog poslovanja za 2014. godinu – ona trenutno iznosi 89,6 miliona evra i veća je za sedam odsto od vrijednosti koja je zabilježena u isto vrijeme prošle godine.

Takođe, 30. jula kompanija je platila četiri miliona evra dividende.

Predsjednik Upravnog odbora kompanije Aseko SEE S.A. Piotr Jelenski je kazao da dobri rezultati proizilaze iz dosljedno sprovedene strategije kompanije čime se predviđa dalji rast prihoda od sopstvenih usluga i rješenja, kao i mogućnost ustupanja procesa plaćanja klijentima (outsourcing) kao alternativa za tradicionalno vlasništvo nad ATM i POS terminalima.

On je izrazio nadu da će se finansijski rezultati poslovanja u “banking” sektoru poboljšati u drugoj polovini godine s obzirom na to da trenutno rade na nekoliko zanimljivih projekata u ovom sektoru, uključujući složenu implementaciju “front-office client service” sistema koji je integrisan u sistem pristupa sa više kanala za kompaniju Telenor u Srbiji. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!