Capital.ba

Amerikanci tokom praznika potrošili 222 milijarde dolara na kupovinu preko interneta

05.01.2024. / 13:35

VAŠINGTON – Amerikanci su pojačali kupovinu putem interneta tokom praznične sezone, potrošivši rekordnih 222 milijarde dolara na elektroniku, igračke i druge artikle.

FOTO: Pixabay

Prema izvještaju Adobe Analyticsa objavljenom u četvrtak, smanjenje potrošnje između 1. novembra i 31. decembra označava povećanje od 4,9 odsto  u odnosu na prethodnu prazničnu sezonu kupovine.

Ovi podaci doprinose dokazima da Amerikanci i dalje agresivno troše – uprkos tome što su anketarima rekli da im trenutna ekonomska situacija ne ide u korist.

Adobe je ranije izvjestio da su kupci samo na “Cyber ​​ponedjeljak” potrošili rekordnih 12,4 milijarde dolara na kupovinu putem interneta.

Da bi privukli potrošače, trgovci su se oslanjali na promocije. Adobe je rekao da su popusti za kupovinu putem interneta dostigli rekordne visine ove praznične sezone, dostižući vrhunac od 31 odsto niže cene elektronike, u poređenju sa 25 odsto u 2022. Popusti na igračke su dostigli vrhunac od 28 odsto (u poređenju sa 34 odsto u 2022), dok je odeća dostigla vrhunac od 24 odsto (u poređenju sa 19 odsto u 2022).

Potrošači su se takođe oslanjali na kratkoročno finansiranje. “Kupi sada, plati kasnije” povećalo se za 14 odsto u odnosu na prošlu godinu na rekordnih 16,6 milijardi dolara.

Internet cijene pale su 5,3 odsto u odnosu na isti period prošle godine u decembru, prema Adobeu. To znači da je povećanje potrošnje ove praznične sezone vođeno rastućom potražnjom, a ne fluktuacijama cijena. B92/Investitor

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!