Amazon prestigao Apple i Google i postao brend vrijedan 315 milijardi dolara
14.06.2019. / 8:15
Među prvih deset kompanija ponovo su dominantne američke Apple koji je vrijedan 309,5 milijardi dolara, Google sa 309 milijardi i Microsoft sa 251 milijardom dolara.
Visa vrijedi 178 milijardi dolara i nalazi se petom mjestu, dok je Facebook šesti sa 159 milijardi dolara.
Alibaba je pretekla Tencent i postala najvredniji kineski brend sa 131,2 milijarde dolara. Tencent je na osmom mjestu sa 130,9 milijardi dolara.
Među vodećih 100 tehnološki kompanija – 23 su azijski brendovi, uključujući 15 iz Kine. Srna
Tagovi: amazonapplegooglevrijednost kompanije
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]