Capital.ba

Amazon prestigao Apple i Google i postao brend vrijedan 315 milijardi dolara

14.06.2019. / 8:15

Agencija za istraživanje svjetskog tržišta Kantar navodi da su razlog Amazonovog uspjeha dobre akvizicije, vrhunske korisničke usluge i inovativni poslovni model.

Među prvih deset kompanija ponovo su dominantne američke Apple koji je vrijedan 309,5 milijardi dolara, Google sa 309 milijardi i Microsoft sa 251 milijardom dolara.

Visa vrijedi 178 milijardi dolara i nalazi se petom mjestu, dok je Facebook šesti sa 159 milijardi dolara.

Alibaba je pretekla Tencent i postala najvredniji kineski brend sa 131,2 milijarde dolara. Tencent je na osmom mjestu sa 130,9 milijardi dolara.

Među vodećih 100 tehnološki kompanija – 23 su azijski brendovi, uključujući 15 iz Kine. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!