Capital.ba

Addiko bank: Predstavljena nova usluga – plaćanje računa putem “Vibera”

21.02.2017. / 13:54

SARAJEVO,  Adiko banka danas je u Sarajevu premijerno predstavila uslugu “Adiko čet benking”, prvu ovakve vrste na bankarskom tržištu u regionu jugoistočne Evrope, koja omogućava platne transakcije u partnerstvu sa “Viberom”.

Predsjednik Uprave Adiko banke Sarajevo Sanela Pašić rekla je novinarima da je ovo jedan novi iskorak u eri plaćanja računa putem četa na “Viberu”.

“Odlučili smo se na partnerstvo sa `Viberom`, kao najvećom platformom za razmjenu poruka i sadržaja i mislimo da smo klijentima obezbijedili da vrlo jednostavno i pristupačno plate svoje račune, provjere stanje na računima, dobiju informacije i komuniciraju četom sa bankom”, navela je Pašićeva.

Za korištenje ove platforme klijent nema dodatne troškove, jer korištenjem “Viber” četa oni se praktično naslanjaju na uslugu koju već imaju, pakete ili uslugu internet bankarstva u banci koju već plaćaju.

“Na ovaj način, banka dobija jedan novi način rada sa klijentima. U kontekstu digitalnih kanala, ova vrsta proizvoda znači da ćemo komunikacijom na četu sa klijentima biti efikasniji prema njima”, rekla je Pašićeva.

Ona je istakla da je preduzeto niz sigurnosnih koraka da bi ova platforma bila bezbjedna i zaštitila klijentova sredstva, te navela da će klijenti već za nekoliko dana moći da počnu da koriste ovu najnoviju bankarsku uslugu.

Ona je dodala da je Adiko banka, nakon procesa ribrendinga od prije nekoliko mjeseci startovala sa jakim kapitalom i likvidnošću.

“Veoma smo zadovoljni onim što se dešava u posljednjih par mjeseci, klijenti su nam pokazali povjerenje, širimo naš odnos sa njima i povećavamo plasmane naših proizvoda”, navela je Pašićeva.

Direktor Digitalnog centra Adiko banke Srđan Novaković naveo je da ova jednostavna aplikacija omogućava pregled stanja, te plaćanja prometa po računima koji se nalaze u banci.

“Aktivacija je veoma jednostavna, proces aktivacije se vrši direktno iz mobilne banke, nakon čega ulazite u `Adiko čet benking` na `Viberu`. Ono što je prednost i što nas izdvaja u odnosu na sve banke u regionu, a možda i u svijetu, jeste mogućnost plaćanja i pregled stanja, za razliku od drugih banaka koje imaju samo mogućnost eventualnog pregleda lokacija ili zakazivanja sastanaka”, istakao je Novaković.

Global telekom partneršip menadžer “Vibera” Momčil Elenkov objasnio je na prezentaciji na koji način će funkcionisati nova usluga banke, te njene funkcionalnosti i ključne karakteristike. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Addiko bank: Predstavljena nova usluga – plaćanje računa putem “Vibera”

    1. Kako da znam stanje racuna