Loše vijesti za sve ljubitelje Snickersa, Twixa, Marsa i KitKata
08.02.2017. / 8:45
Pod pritiskom Engleskog zavoda za javno zdravstvo (PHE) vodeći proizvođači čokoladica moraće smanjiti veličinu njihovih proizvoda, kako bi udovoljili novim mjerama za smanjenje unosa šećera u prehrani.
Kako piše Unilad, čokoladice poput Marsa, Twixa, Snickersa i KitKata smanjiće se za 20 odsto, kako bi se u njima smanjila količina šećera. Očekuje se da bi se ova mjera trebala provesti do 2020.
Odluka o smanjenju čokoladica je svojevrsni kompromis između Zavoda i proizvođača, s obzirom na to da su oni odbili da smanje udio šećera u svojim čokoladicama, ističući kako bi korištenje zaslađivača uveliko promijenilo njihov okus.
Dok se neki još uvijek protive ovim uputstvima, ostali su već prihvatili odluku Zavoda kako ne bi bili posramljeni u izvještaju o gojaznosti djece, piše Independent.
Javili su se i aktivisti koje su nove mjere nazvali nedovoljno ambicioznima, te kako bi količinu šećera trebalo prepoloviti, a ne umanjiti za 20 odsto.
Razlozi za to su zabrinjavajuće brojke o gojaznoj djeci – do završetka osnovne škole, trećina britanske djece postaje gojazna.
Mnogi se pitaju hoće li umanjenje čokoladica rezultirati i nižim cijenama istih, ali na taj odgovor ćemo morati još malo pričekati. N.N/ Nezavisne
Tagovi: cokoladiceEngleski zavod za javno zdravstvokitkatmarssnickersTwix
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]