Barbike izašle iz mode
18.07.2014. / 11:29
NJUJORK, Američki proizvođač igračaka Matel zabilježio je pad neto profita u drugom tromjesečju ove godine od 61 odsto, prije svega zbog smanjene prodaje lutaka Barbi i igračaka Fišer Prajs.
Neto profit Matela u drugom tromjesečju iznosio je 28,3 miliona dolara, dok je u istom periodu prošle godine on iznosio 73,2 miliona dolara, prenijeli su belgijski elektronski mediji.
U saopštenju kompanije se navodi da se rast prodaje očekuje u drugoj polovini ove godine, kada je potražnja igračaka veća zbog praznika, prenose agencije.
Tagovi: barbikeigrackematelmodaperiod
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]