Capital.ba

Udruženje nezaposlenih u BiH pokreće kampanju “Istaknimo domaće proizvode”

15.06.2013. / 17:34

jabukeSARAJEVO, Udruženje nezaposlenih u BiH počelo je realizaciju kampanje “Istaknimo domaće proizvode”.

Članovi Udruženja aktivnosti u okviru kampanje provodiće na teritoriji BiH, utemeljene na trenutnim zakonskim propisima koje određuju zastupljenost minimalno 40 odsto robe proizvedene u BiH i istaknute u svim marketima i šoping centrima.

Udruženje nezaposlenih u BiH planira obavijestiti sve markete i šoping centre da su dužni pridržavati se zakona i fizički odvojiti proizvode BiH s posebno istaknutim natpisom “Proizvedeno u BiH” u cilju podizanja svijesti građana da kupuju domaće.

Biće obaviještene sve tržišne inspekcije, trgovački centri i ostali privredni subjekti da se priključe kampanji.

Kampanja će trajati 60 dana i šoping centri u ovom roku koji budu sproveli incijativu Udruženja biće posebno istaknuti u medijima, a u suprotnom biće označeni kao nepopularni te će Udruženje pozvati građane da ih bojkotuju prilikom kupovine i da izvrše jednodnevnu blokadu ovih centra širom BiH, saopšteno je u subotu iz Udruženja nezaposlenih u BiH. Fena

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Udruženje nezaposlenih u BiH pokreće kampanju “Istaknimo domaće proizvode”

    1. TESLIN RODJAK

      PLUS AKO IKAD UDJEMO U EU IZGUBICEMO NEVIDJENO A DOBITI SAMO MOŽDA DA ODSELIMO ODAVDE, JEDNO 70% RADNO SPOSOBNOG STANOVNIŠTVA

    2. TESLIN RODJAK

      TO JE KILAV POKUSAJ DA SE NESTO SPRIJEČI.NA ŽALOST POLITIČARI ĆE URADITI TAKO DA DOMAĆE PROIZVODNJE NEĆE NI BITI JER ĆE GIGANTE PRODATI STRANCIMA AMALU PRIVREDU TOLIKO OPTERETITI DA CE MORATI GASITI RADNJE.POZABAVIMO SE TIME.O SRBIJI DA NE PRIČAM, TAMO JE JAZ JOŠ VEĆI I NEPROMISLJENOST.

    3. alal vjera

      Tako se to radi! Gradjanske inicijative, samostalni obilasci prodajnih mjesta i nezavisni nadzor, a zatim “crna” i “bijela” lista.

      Morace nas narod jednom shvatiti da domaci proizvodi u ogromnom broju slucajeva gotovo ni po cemu ne zaostaju za stranim, i poceti snaziti domacu privredu, stvarati radna mjesta za svoju nezaposlenu djecu.

      Pozdravam!