Capital.ba

Proizvodnja igračaka trpi pritisak

27.12.2012. / 7:20

NJUJORK, Obim praznične kupovine u Sjedinjenim Američkim Državama pao je ove godine na najniži nivo od 2008. godine, kada se ta zemlja nalazila u dubokoj recesiji.

Sa posebnim problemima suočili su se proizvođači igračaka, s obzirom na promjene želja i interesovanja onih najmlađih.
Ove godine na listi želja najčešće su posljednja dostignuća tehnologije, pa djeca sve više traže tablet uređaje nego klasične igračke.
Dok prodaja tablet računara nastavlja da raste, analitičari smanjuju prognoze prihoda u četvrtom kvartalu najvećih proizvođača igrački, a ugorženi su i najveće kompanije u ovoj grani Mattel i Hasbro.

Mattel, najveći proizvođač igračaka na svijetu koji u svom asotimanu ima i legendarne Barbie lutke, u izjavi za Financial Times naveo je da je najprodavaniji proizvod ovog Božića bila futrola za mobilni telefon.

U ovim kompanijama ističu da je neophodno da prepozaju očekivanja mladih ljudi vezana za digitalne platforme kako bi ostali u igri, a slična odluka 1983. godine mogla je kompaniju Mattel da dovede do bankrota. Naime, izgubili su 394 miliona dolara nakon nepromišljenog poduhvata vezanog za video igre. Na tržište su se vratili nakon četiri godine uz odluku da se fokusiraju na osnovne brendove kompanije.

Apple u toku tri mjeseca do septembra prodao oko 14 miliona iPad uređaja, dok je Google blizu cifre od milion Nexus 7 tableta mjesečno. Bizlife

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Proizvodnja igračaka trpi pritisak

    1. Дејан

      Америка бар има ту и ндустрију код нас је и нема јер ту су Кинези ….код нас ако не крене производња свега и свачега биће густо