Capital.ba

10 načina da impresionirate ispitivača u prvih 10 minuta

10.04.2011. / 12:43

NJUJORK, Za ostavljanje dobrog utiska imate samo jednu šansu, i samo nekoliko minuta da to napravite na razgovoru za posao. Prema jednom istraživanju provedenom među 1.000 najvećih američkih kompanija, ispitivači oblikuju pozitivno ili negativno mišljenje o kandidatu u samo 10 minuta. Vaše ponašanje može biti ‘pod povećalom’ od trenutka kada stignete na intervju. Pa kako ostvariti dobar utisak u samo 10 minuta?

•  Čvrst stisak suhe ruke, kontakt očima i osmjeh vas čine simpatičnima. Simpatični ljudi najčešće dobivaju posao.

  Budite spremni na čavrljanje, koje pomaže da se ‘probije led’ i opušta obe strane te takođe pokazuje vašu sposobnost da razgovarate sa potencijalnim klijentima, kolegama i nadređenima.

•  Pripremite se tako što ćete saznati sve što možete o kompaniji i osobi koja vas intervjuira.

•  Ne sjedajte na čelo stola i ne sjedajte dok vas se na to ne pozove. Tako ćete pokazati kako se ponašate u profesionalnim situacijama.

  ‘Otvorite’ s direktnim pitanjima koja bez sumnje dokazuju da ste obavili svoju zadaću i istražili kompaniju, poziciju, odjel, industriju i konkurenciju.

•  Vježbajte odgovore na pitanja koja se uobičajeno postavljaju na intervjuu, da ostavite utisak dobro pripremljenog kandidata.

  Ako vas se zamoli da pričate o sebi, uvijek odgovarajte iz profesionalnog ugla. Pričanje o porodici i o tome kako provodite vikende je definitivno pogrešan pristup. Želite se fokusirati isključivo na vaš posao u kojem ste efikasni i produktivni.

•  Iskoristite pitanja koja vi postavljate da bi se zainteresovali za vas. Neka zbog kvalitete onoga što govorite ispitivač želi još više od vas, nasuprot tome da ga zatrpate informacijama.

•  Oponašajte govor tijela ispitivača. Ako se on naginje naprijed, vi biste trebali činiti isto. To stvara odnos na podsvjesnom nivou i daje osjećaj dublje povezanosti.

•  Vaša strategija za intervju mora uključivati dokaz da ste uspješno dovršili zadatke koji su važni za posao. Dobra strategija je predstaviti tačno određen primjer da ste uspjeli u onome što radite. Potkrijepite to brojkama, postocima i prihodima, kada god je to moguće.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!