Capital.ba

U julu počinje gradnja kolosalnog mosta na Koridoru 5C

15.05.2016. / 7:00

news-2015-March-Most_pocitelj_jp_483139741SARAJEVO, Gradnja dionice autoputa na Koridoru 5C prema jugu, u šta spada i gradnja kolosalnog mosta Počitelj dužine 945 metara i maksimalne visine 100 metara, počeće već u julu.

Riječ je o gradnji dvije dionice autoputa čija je ukupna vrijednost radova oko 200 miliona KM (100 miliona evra).

Ovim projektom obuhvaćene su dionice Počitelj – Zvirovići, čvor Počitelj – Most Počitelj, čija je vrijednost radova 45,6 miliona evra, te dionica Počitelj – Zvirovići, koja će koštati 46,9 miliona evra. Rok za završetak oba projekta je 30 mjeseci.

Najpovoljniju ponudu za izvođenje radova na dionici dugoj ukupno 11,2 kilometra, na osnovu međunarodnog tendera, poslao je bosansko-hrvatski konzorcij „Hering“ i „Viadukt“, s tim da bi nakon procesa evaluacije, koji je već, kako saznajemo, formalno i okončan, Vlada FBiH zvanično trebala donijeti odluku o izvođaču ovih radova.

No, ponude za ovu dionicu poslale su i ugledne građevinske firme iz Turske, Italije, Grčke i Austrije, ali je ponuda „Heringa“ i „Viadukta“, prema svemu sudeći, ocijenjena najpristupačnijom.

Naš sagovornik koji je uključen u planiranje gradnje Koridora kaže da će cijeli posao s dodjelom ugovora biti okončan najkasnije za dva mjeseca i da će uvođenje izvođača radova u projekt početi već u julu, do kada bi trebala biti imenovana i nova Uprava „Autocesta FBiH“, koja će cijeli posao privesti kraju.

“Eksproprijacija je u završnoj fazi i Vlada FBiH sada treba donijeti rješenje o prijevremenom ulasku u posjed. Radovi bi najranije trebali početi u julu, jer toliko traje uvođenje u posjed. Nadamo se da nećemo imati tu nikakve zastoje, jer je sve spremno”, kaže sagovornik Avaza.

Gradnjom ove dionice Koridora 5C stvaraju se i uvjeti za nastavak gradnje autoputa od juga zemlje prema unutrašnjosti i njeno povezivanje s magistralnom putom M-17.

Most Počitelj najduži je most na Koridoru 5C, čijom je gradnjom predviđeno spajanje dvije obale rijeke Neretve. Radi se o jednom od najkompleksnijih mostova na Koridoru, čija je rasponska konstrukcija među stubovima 147 metara. Most će prelaziti preko magistralne ceste M-17 te lokalnih puteva  i željezničke pruge. Biznis.ba

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!