Capital.ba

Tviter uvodi plaćanje članstva?

27.03.2017. / 7:40

SAN FRANCISKO, Kompanija Tviter razmatra uvođenje premijum članstva za kompanije i uticajne korisnike, što bi se plaćalo.

Korisnici koji plaćaju imali bi pristup Tvitdeku, unapređenoj verziji s više funkcija od običnog Tvitera, prenio je Bi-Bi-Si.

Tviter za sada nije nagovijestio da razmatra uvođenje plaćanja za obične korisnike.

Premijum članstvo donijelo bi Tviteru nove prihode u vreme kada se korisnici sve više okreću drugim mrežama kao što je Snepčet (Snapchat).

Broj korisnika Tvitera stagnira, a prihodi kompanije od reklamiranja su u padu, iako je onlajn tržište reklama značajno povećano prošle godine.

“Redovno sprovodimo istraživanja kojima prikupljamo iskustva korisnika kako bismo donosili bolje investicione odluke i istražujemo nekoliko načina da učinimo Tvitdek korisnijim za profesionalce”, saopštio je Tviter.

Kompanija je saopštila kako će nov pristup funkcionisati.

“Plaćanje bi obezbijedilo korisnicima da na jednom mjestu imaju posebne alatke za pregledanje, objavljivanje i obavještavanje, kao i analizu trendova i aktivnosti i unapređenu analitiku”, naveo je Tviter.

Ako uvede plaćene naloge, konkurencija Tviteru biće kompanije Soušelflou (SocialFlow) i Hutsut (HootSuite), koje već godinama omogućavaju korisnicima da koriste unapređenu varijantu Tvitera. Beta

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!