Snapchat doživljava ogromne finansijske gubitke
12.10.2018. / 11:00
NJUJORK, Lista briga vlasnika društvene mreže Snapchat iz dana u dan je sve veća. Posljednja je vezana za rapidne finansijske gubitke i vjerovatno će Snapchat biti primoran podići kredit sredinom 2019. godine kako bi opstao.
“Iako je očigledno da Snapchat nije bio spreman za život kao javno preduzeće, trenutno se susreće s problemima nevjerovatno brzog gubitka novca”, govori analitičar Michael Nathanson.
On pretpostavlja da sporiji rast broja korisnika Snapchata proporcionalno dovodi i do umanjenih prihoda kompanije.
Izvršni direktor Evan Spiegel nedavno je zaposlenima u Snapchatu stavio do znanja da se trebaju maksimalno potruditi kako bi kompanija postala profitabilnija u 2019. godini, a izdao je i niz novih strateških ciljeva za borbu protiv konkurentnih društvenih medija.
Također, izvršni direktor Spiegel kritizirao je najnoviju verziju aplikacije Snapchat koja je izazvala nezadovoljstvo kod velikog broja korisnika i koja je doprinijela prvom značajnom padu dnevno aktivnih korisnika u posljednjem kvartalu.
“U našoj želji za inovacijama i predstavljanjem mnogih noviteta izgubili smo jezgro onoga što je Snapchat učinilo najbržim i najzanimljivijim načinom komuniciranja na svijetu”, napisao je Spiegel u prošlosedmičnom podnesku.
Bitno je istaći i kako dionice Snapchata opadaju iz dana u dan, prenosi CNBC.
Tagovi: finansijske poteškoćegubiciizborsnapchat
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]