Capital.ba

Pala prodaja neprehrambenih prozvoda Marks i Spensera

08.07.2015. / 7:45

Marks&SpencerLONDON, Britanska modna kompanija Marks i Spenser (M&S) zabilježila je pad prodaje neprehrambenih proizvoda, uključujajući sektor odjeće i obuće, za 0,4 odsto u prvom tromjesečju fiskalne 2014-2015. zaključno sa junom ove godine u odnosu na isti period prije godinu dana.

U prethodnom fiskalnom kvartalu u istom segmentu zabilježena je organska stopa rasta od 0,7 odsto, što je rekord u posljednjih četiri godine, prenosi AFP.

Prodaja hrane povećana je do kraja juna za 0,3 odsto.

Prodaja putem M&S-ove internet stranice porasla je na godišnjem nivou 38,7 odsto, nakon značajnog pada početkom prošle godine, neposredno nakon pokretanja sajta, napominje BBC.

Ukupna prodaja grupacije u tromjesečnom periodu do 27. juna porasla 1,8 odsto ako se izuzme porez na dodatu vrijednost i uticaj valutnih kurseva. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!