Capital.ba

Pad povjerenja potrošača

26.11.2009. / 7:25

potrošači2BERLIN, Povjerenje potrošača u Njemačkoj palo je ovog mjeseca pritisnuto strahom od sve veće nezaposlenosti i smanjenim očekivanjima u oblasti zarada, saopštila je grupacija za tržišna istraživanja GfK.

Poslije sedam meseci uzlaznog trenda, njemačka ekonomska očekivanja pala su u novembru na 3,7 sa 4 poena, prije svega zbog rasta broja nezaposlenih, kaže GfK.

“Očekivanja od prihoda takođe su manja, zbog slabljenja učinka nižih cijena energije koji je podsticao kupovnu snagu.” Ipak, kaže GfK, stabilne cijene znače da kupovna moć ostaje na dobrom nivou.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!