Capital.ba

Onlajn marketing u porastu

01.11.2010. / 18:11

NJUJORK, Tržište oglašavanja u prvoj polovini ove godine pokazuje znake stabilnog oporavka, a u SAD je prvi put primjećen rast, nakon šest uzastopnih tromjesečja u kojima je bio zabilježen pad prihoda od marketinga.
Kako se navodi u izvještaju Evropske asocijacije novinskih agencija, u Americi je zabilježen rast prihoda od marketinga od 3,8 odsto, a najveći rast je zabilježen kod televizijskih stanica španskog govornog područja (24 odsto).

Međutim, stanje je i dalje loše u pisanim medijima, gdje i dalje postoji pad u marketinškim prihodima od 6,9 odsto.

Situacija je mnogo bolja u marketinškim prihodima od interneta, gdje je zabilježen rast od 11,3 odsto i ove godine je potrošeno 12,1 milijarda dolara za oglašavanje preko kompjuterske mreže.

“Istraživanja su pokazala da je prva polovina ove godine bila najbolja za internet oglašavanje u istoriji i tu je situacija bolja nego ikada ranije”, navodi PrajsvoterhausKupers (PwC).

Slična situacija je i u Britaniji, gdje televizijsko i internet oglašavanje bilježe rast od 16 i 10 odsto. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!