Capital.ba

Nova borba “Lanaka”, “Prointera” i “Planetsofta” za milionski softver “Puteva RS”

14.12.2018. / 16:03

BANJALUKA – Nova trka IT kompanija za izradu poslovnog softvera vrijednog 3,6 miliona maraka u „Putevima Republike Srpske“ nastavlja se danas i trajaće do polovine januara.

Nabavku poslovnog softvera u „Putevima“ je zaustavila žalba na tendersku dokumentaciju, o čemu je portal CAPITAL pisao u septembru u tekstu „Beogradska blokada milionskog softvera u „Putevima RS““.

„Putevi“ su tender za nabavku i implementaciju poslovnog softvera raspisali još u avgustu, a nakon žalbe beogradske firme „Mega computer engineering“ na tendersku dokumentaciju, „Putevi“ su danas objavili izmijenjeni tender.

U dokumentaciji je mijenjan i dopunjen opis predmeta nabavke i uslovi tehničke i profesionalne sposobnosti, a sve kako bi kandidati mogli jednostavnije pripremiti zahtjeve za učešće. Novi rok za dostavljanje zahtjeva je 15. januar.

U „Putevima“ planiraju da sprovedu ograničeni postupak javne nabavke, gdje postoji faza pretkvalifikacije i faza poziva za dostavljanje ponuda.

To znači da kandidati podnose zahtjeve za učešće, a „Putevi“ potvrđuju da li su kandidati pouzdani i sposobni za izvršenje ugovora. Nakon ocjenjivanja zahtjeva, „Putevi“ donose odluku o rezultatima pretkvalifikacije, te samo oni koji po ocjeni ovog preduzeća budu kvalifikovani, biće pozvani da dostave ponude.

Nakon toga ugovor će biti ponuđen najuspješnijem ponuđaču prema kriterijumu „najniža cijena“.

Tendersku dokumentaciju za ovaj posao ranije su preuzeli, između ostalog, „Prointer“, „Lanaco“, „MMSCODE“, „Planetsoft“, „Nites“, „Telegroup“…

Procijenjena vrijednost javne nabavke je 3.076.923 KM bez PDV-a.

Kada se uračuna porez, nabavka i implementacija poslovnog softvera u “Putevima RS” koštaće 3.599.999 maraka.

Softver koji kupuju treba da omogući upravljanje finasijama, kupcima, dobavljačima, projektima, ivesticijama, procesom nabavke, ljudskim resursima i procesom utvrđivanja i razmjene dokumenata.

Predmet isporuke treba da bude hardverska oprema, softverske licence i usluga implementacije informacionog sistema koji se sastoji iz dvije cjeline, ERP i DMS.

Garantni period koji se traži za isporučene licence i hardver je minimum 12 mjeseci, koliko se zahtijeva garancija i na usluge implementacije.

Ponuđač, između ostalog, mora da ima prihod od šest miliona KM u posljednje tri godine, te uspješnu realizaciju bar jednog ugovora u vrijednosti ne manjoj od tri miliona KM bez PDV-a, a koji se tiče nabavke usluge licenciranja softvera za integrisani informacioni sistem, sa uslugom održavanja, u posljednje tri godine.

CAPITAL: Svjetlana Šurlan

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!