Capital.ba

Neočekivano veliki pad prihoda za H&M u novembru

16.12.2008. / 7:25

STOKHOLM, Švedska modna kuća “Henes end Moric” (H&M) saopštila je da je u novembru zabilježila neočekivano veliki pad prihoda na godišnjem nivou od četiri odsto, u prodajnim objektima otvorenim najmanje godinu dana.
 Analitičari koje je anketirao Rojters su u prosjeku očekivali smanjenje prihoda od 2,1 odsto, a prognoze su se kretale od stagnacije do pada od pet odsto, prenosi ta agencija.
 I pored toga što su H&M i njegov španski rival “Inditeks” bolje podnijeli aktuelno pogoršanje potrošnje od ostalih konkurenata, zahvaljujući fokusiranju na modu prihvatljivijih cijena, kriza ih ipak pogađa.
 Prihodi od prodaje u svim radnjama, uključujući i one otvorene manje od godinu dana, porasli su u novembru sedam odsto u odnosu na isti mjesec lani, dok je prognoza rasta iznosila 9,2 odsto.
 “Rezultati su razočaravajući. U oktobru su prilično dobro poslovali i nadao sam se boljim rezultatima. Iako oni sigurno nisu imuni na trenutni razvoj situacije na tržištu, ipak posluju bolje od konkurencije”, izjavio je analitičar danske banke “Jiske” Kristijan Nagstrup.
  “Potrošači okljevaju u kupovini, čak i u radnjama poput H&M, koje nisu tako skupe. Ipak, švedska kompanija posluje bolje od konkurencije, a brojke upućuju na to da njen tržišni udio i dalje raste”, istakao je Nagstrup.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!