Marketinška kampanja “Štedi jer vrijedi”
01.06.2015. / 10:51
BANJALUKA, Nova banka najavila je od danas marketinšku kampanju “Štedi jer vrijedi” za predstavljanje usluga rentne štednje koja klijentima omogućava isplatu i raspolaganje kamatom unaprijed ili tokom perioda oročenja.
Klijenti Nove banke mogu sami da izaberu dinamiku isplate kamate, kao i rok oročenja. Po isteku oročenja, banka klijentima obezbjeđuje automatsko obnavljanje ugovora oročene štednje na isti period.
Iz Nove banke je saopšteno da su kamatne stope fiksne i iznose do 3,85 odsto, a sredstva se mogu oročiti u KM i evrima.
Nova banka iz godine u godinu organizuje kampanje kojima ističe pozitivne aspekte štednje, te upoznaje klijente o tome da investiranjem, odnosno oročavanjem depozita, ostvaruju pravo na kamatu kao dodatni izvor prihoda.
Još od početka 2012. godine do danas banka bilježi pozitivan trend kada je riječ o depozitima i štednji građana, što predstavlja potvrdu dugoročno ukazanog povjerenja.
U ponudi za stanovništvo Nova banka ima široku paletu proizvoda štednje, te su pored rentne štednje na raspolaganju i a-vista, klasična oročena, te otvorena, dječija, slobodna oročena i štednja korak po korak.
Tagovi: marketinska kampanjanova bankastedi jer vrijedistednja
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]