Capital.ba

Internet šalje tv u penziju?

26.06.2011. / 8:00

NJUJORK, Najnovija istraživanja medija i javnog mnjenja u SAD pokazuju da američka publika, posebno mlađa, sve više naginje internetu, dok televiziju ostavlja u zapećku. Ta aktivnost je posebno prisutna među ljudima uzrasta između 18 i 34 godine.
Gledanost televizije je u američkim domaćinstvima u stalnom opadanju za po nekoliko procenata, dok je za isti procenat porasla popularnost gledanja videa na internet-platformama, kao što je „Jutjub“.
Potrebu da se obezbjedi prisustvo na mreži shvatile su i televizijske korporacije, koje svoje sadržaje takođe predstavljaju na internet-platformama. Međutim, njihov cilj svakako nije bio zamjena televizijskog programa zarad onlajn gledanja, već više upućivanje na ono što mogu pratiti na svojim malim ekranima. Nada televizijskih stanica jeste da se dopre do nove publike, da se usmjere na „stare dobre medije“, ali i da se istovremeno zadrže prihodi od reklama, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!