Capital.ba

Blijedi optimizam njemačkih potrošača

24.03.2016. / 13:29

berlinBERLIN, Potrošačko povjerenje u Njemačkoj počinje da osjeća posljedice globalnih ekonomskih rizika, prema danas objavljenim rezultatima jednog istraživanja.

“Optimizam među njemačkim potrošačima je u izvjesnoj mjeri izblijedio u martu”, navodi se u saopštenju istraživačke kompanije GfK, prenosi agencija Frans pres.

“Mala je vjerovatnoća da slaba tražnja za njemačkom robom u nizu ključnih zemalja neće imati nikakvog uticaja na ekonomski rast Njemačke”, dodaje se u saopštenju.

Očekivanja građana u pogledu ličnih primanja, kao i spremnost na potrošnju su takođe pretrpili udarac, iako su i dalje generalno na visokom nivou.

Što se tiče aprila, indeks povjerenja domaćinstava će, prema predviđanjima GfK-a, blago usporiti na 9,4 poena sa 9,5 poena, navodi AFP. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!