Aston Martin se udvara ženama
27.09.2012. / 8:25
NJUJORK, Aston Martin je jedan od brendova koji je na vrhu želja i prioriteta svakog muškarca na svijetu.
Međutim ono što brine menadžere ove čuvene britanske manufakture jeste činjenica da kada je u pitanju ženska populacija kupaca znatno zaostaju za italijanskom konkurencijom.
U želji da se predstavi ljepšem polu marketing Aston Martina pozvao je 30 dama, potencijalnih kupaca, na jednodnevno druženje tokom koga je predstavljen kompletan program koji je u ponudi ove kompanije.
“Želja nam je da ohrabrimo dame da razmisle o Aston Martinu. Svaki naš model u trenutnoj ponudi, počevši od V8 Vantagea, pa sve do najvećeg, četvorovratnog Rapidea je fantastičan, lak za vožnju i nevjerovatno praktičan”, rekao je Pol Spirs, šef prodaje u Aston Martinu, prenose agencije.
Tagovi: aston martinautomobilibrendovimodelipol spirs
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]