Vrijednost brenda Srbija 40 milijardi dolara
11.10.2018. / 8:15
LONDON, Vrijednost brenda Srbija procijenjena je na 40 milijardi dolara na listi od stotinu zemalja koju je u izvještaju “Države kao brendovi 2018” objavila globalna konsultantska kompanija “Brend fajnens”.
Izvještaj pokazuje da Srbija zauzima 80. mjesto, što je za jedno mjesto više u odnosu na prošlu godinu.
Kompanija navodi da je vrijednost srpskog brenda porasla za 17 odsto, u odnosu na prošlogodišnju vrijednost od 34 milijarde dolara.
Na listi brendova našle su se još i Hrvatska i Slovenija, dok ostale zemlje u regionu nisu uvrštene na listu stotinu najvrijednijih.
“Forbs” piše da se SAD i dalje nalaze na prvom mjestu najvrijednijih brendova, a među prvih deset su i Kina, NJemačka, Velika Britanija, Japan, Francuska, Kanada, Italija, Indija i Južna Koreja. Srna
Tagovi: brendBrend fajnensdržave kao brendovi 2018srbija
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]