Capital.ba

U Srbiji stupio na snagu novi Zakon o zaštiti potrošača

22.09.2014. / 14:42

potrosaciBEOGRAD, Novi Zakon o zaštiti potrošača u Srbiji stupio je danas na snagu, a nova zakonska rješenja predviđaju jaču i efikasniju zaštitu potrošača, prvenstveno kod ostvarivanja potrošačkih prava iz ugovora o prodaji.

Novim zakonskim rješenjima skraćen je rok u kome trgovac odgovara na reklamaciju sa 15 na osam dana, a rok za rješavanje reklamacije koju je trgovac usvojio ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i namještaj.

Novi zakon predviđa i da nemogućnost potrošača da dostavi ambalažu robe prodavcu, neće biti uslov za rješavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Predviđene su i posebne kaznene odredbe za trgovca koji reklamaciju ne riješi u roku i na način sa kojima se potrošač saglasio. Beta

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!