Capital.ba

Tojota ne odustaje od saradnje sa Kinezima

06.07.2019. / 16:54

TOKIO, Tojota će snabdjevati dijelovima za autobuse sa pogonom na vodonik kinesku državnu kompaniju FAW “Hajer bas”.

Naime, japanska kompanija želi da promoviše korišćenje vozila sa gorivnim ćelijama na najvećem svjetskom tržištu automobila, objavila je agencija Nikei.

Planovi o novom partnerstvu objavljeni su u petak, nakon što je prethodno slična veza ostvarena sa pekinškom Automotiv grupom u aprilu.

Tojotine gorivne ćelije i prateći dijelovi prodavaće se zajedno sa sistemima za gorivne ćelije njenog partnera iz Šangaja, Rifajer tehnolodžiza.

“Hajer bas”, jedan od najvećih proizvođača autobusa u Kini, planira da proizvede 20 autobusa sa gorivnim ćelijama ove godine, namjenjenih prevozu u Čanšuu, gradu u pokrajini Đangsu, gdje se nalazi sjedište tog proizvođača.

Taj najnoviji ugovor proširuje Tojotinu kooperaciju sa FAW-om, čime to postaje zajednički poduhvat.

Tojota je iznjedrila prvo masovno proizvođeno vozilo sa gorivnim ćelijama na svijetu, “mirai”, 2014. godine.

Iako je japanski proizvođač ubrzao razvoj svoje proizvodnje električnih vozila, i dalje smatra da će naredna generacija automobila koristiti gorivne ćelije. B92

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!