Close Menu
Capital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    IRB traži banke koje ne peru novac

    8. Augusta 2025. — 14:47

    Šume u minusu, fotelje u plusu

    8. Augusta 2025. — 14:10

    Ponovo poništena ekološka dozvola za rudnik “Bistrica”

    8. Augusta 2025. — 10:45

    Potvrđeno: Dweltu 26,3 miliona za novi softver u ERS-u

    8. Augusta 2025. — 10:36
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Crna Gora traži investitore za izgradnju solarnih elektrana

    6. Augusta 2025. — 08:17

    OPEC+ povećao kvote za proizvodnju nafte

    4. Augusta 2025. — 12:23

    Mitrofanova: Prestanak kupovine ruskog gasa rizik za ekonomiju Bugarske

    2. Augusta 2025. — 10:00

    U Turskoj pronađene rezerve nafte vrijedne četiri milijarde dolara

    31. Jula 2025. — 15:25

    Počinje isplata julske penzije

    8. Augusta 2025. — 09:30

    Hrvatska postala kreditor MMF-a

    7. Augusta 2025. — 14:19

    Poreska uprava od početka godine naplatila preko 2,5 milijarde maraka

    7. Augusta 2025. — 13:36

    „Vijaduktu“ legle pare, povučene sve tužbe

    6. Augusta 2025. — 15:41

    Berze u crvenom nakon Trampove objave o carinama

    2. Augusta 2025. — 15:59

    FED nije smanjio kamatne stope: Podjele sve očiglednije

    31. Jula 2025. — 12:01

    Pogledajte spisak najvrednijih kompanija na svijetu

    31. Jula 2025. — 11:11

    Obaranjem provizije protiv crnog novca za osiguranje auta

    30. Jula 2025. — 16:46

    Trampove carine od danas u 70 zemalja

    7. Augusta 2025. — 09:39

    Obala Slonovače zbog carina upozorile SAD

    5. Augusta 2025. — 13:22

    Mađarskoj prijeti katastrofa zbog Trumpovih carina

    5. Augusta 2025. — 11:14

    Kinezi preuzimaju “MediaMarkt”

    4. Augusta 2025. — 13:06

    Japan Erlajns turistima nudi besplatne letove

    4. Augusta 2025. — 08:03

    Nijemci prošle godine putovali više nego prije pandemije

    3. Augusta 2025. — 16:11

    Srpsku za šest mjeseci posjetilo 238.899 turista

    29. Jula 2025. — 09:58

    Građani Srpske najviše ljetuju u Crnoj Gori i Hrvatskoj

    28. Jula 2025. — 09:50

    Carine SAD ugrožavaju izvoz iz BiH

    8. Augusta 2025. — 10:28

    Skoro dvije milijarde deficita u metalskoj i elektro industriji

    6. Augusta 2025. — 14:35

    Ljeti nedostaje i do 30 odsto radnika u ugostiteljstvu

    6. Augusta 2025. — 10:35

    Crna Gora traži investitore za izgradnju solarnih elektrana

    6. Augusta 2025. — 08:17
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Koliki porez plaćaju naši najuspješniji sportisti

    7. Augusta 2025. — 12:36

    Beč pronašao rješenje za problem sa trotinetima

    6. Augusta 2025. — 16:00

    Norvežani razvili skener koji otkriva “ćelave gume”

    5. Augusta 2025. — 16:16

    Top 10 privatnih fakulteta koji donose najveće plate

    5. Augusta 2025. — 10:41

    Svjetske cijene hrane na najvišem nivou od 2023. godine

    8. Augusta 2025. — 14:01

    Alarmantno porastao broj stečaja u Njemačkoj

    8. Augusta 2025. — 13:00

    U Alžiru se gradi najveća mljekara na svijetu

    8. Augusta 2025. — 11:21

    “Tojotin” profit umanjen za 37 odsto

    8. Augusta 2025. — 08:59
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Tamburić: Uvijek sam za autentične priče i korištenje adekvatne naracije u reklamama

Tamburić: Uvijek sam za autentične priče i korištenje adekvatne naracije u reklamama

Dragana Eremija11. Februara 2020. — 15:51Nema komentara4 minute čitanja

BANJA LUKA – Tijana Tamburić je 27-godišnja djevojka rođena u Beogradu, ali odrasla u Londonu, gdje sada živi. Ipak, za sebe kaže da je pravi „globetrotter“ – odnosno „svjetska skitnica“. Suosnivačica je londonske kreativne agencije Female Naratives, ali ni poslovi kreativne direktorice, producentakinje i govornice, joj nisu strani. Svoje priče dijeli putem različitih medija i na inovativan način, a cilj joj je da pomogne, informiše i stvori značajne promjene.

Tijana će održati inspirativno predavanje na ovogodišnjem regionalnom komunikacijskom događaju – Play Media Day! U susret 5. jubilarnom komunikacijskom događaju, razgovarali smo o njenoj karijeri, idejama, projektima, društvenim medijima i aktuelnim trendovima u kreativnoj industriji.

Našli ste se na Forbsovoj listi „30 ispod 30“, najuspješnijih mladih ljudi na svijetu. Kako se osjećate povodom toga?

Ne osjećam se mnogo drugačije. Vijest je došla iznenada, saznala sam da sam na listi u isto vrijeme, kada je objavljena i u javnosti, tako da sam bila potpuno nepripremljena s obzirom na to, da me sve zateklo usred snimanja. Nova, ovogodišnja Forbsova lista izlazi vrlo brzo i radujem se da vidim ko je na njoj. Lijepo je kada prepoznaju i nagrade posao koji radiš, ali tada rad ne prestaje – samo se još više intenzivira.

Možete li nam reći više o projektu Female Narratives?

Female Narratives je kreativna agencija namijenjena svim ženama, a osnovale smo je Franziska Klein i ja. Cilj nam je bio da se čuju priče o brendovima, putem priča realnih žena. Ali, zanimljiva je činjenica da djelujemo koristeći kolektiv „freelance“ žena, koje sve imaju različite vještine, od režiserki, preko pjesnikinja, planinarki, do muzičarki i DJ-ica. Zajedno smo stvorili zajednicu u Londonu i šire, a sve se podržavamo na različite načine.

Kako pomoću društvenih medija, možemo stvoriti pozitivne društvene promjene u stvarnom svijetu?

Vjerujem da svako sa velikim prisustvom i uticajem na društvenim mrežama, ima obavezu širiti neku vrstu pozitivnih i korisnih poruka. Takođe, vjerujem da se era uticaja influensera u modi/modelingu/lifestyle-u bliži kraju, a vodeće mjesto zauzima nova generacija aktivista – što mi je mnogo zanimljivije. Ti ljudi moraju biti odgovorni za svoje postupke u stvarnom svijetu, a mnogi od njih stvaraju zajednice – poput Grete Thunberg i njene akcije „Friday's For Future“, ali i ljudi sa mnogo manje pratioca čine svakodnevno nevjerovatne stvari.

Radimo naporno na tome da osiguramo da naša zajednica postoji i u realnom svijetu, a ne samo na društvenim mrežama, organizujući mnogobrojne događaje tokom cijele godine, na kojim ljudi mogu prisustvovati i upoznati nove ljude lično, licem u lice.

Šta Vas motiviše da dajete najbolje od sebe?

Motiviše me to što imam priču koja nije samo moja, već priča za mnoge i namijenjena je široj publici. Osjećam se odgovornom da učinim da se svačija priča čuje, kao i da se ljudi predstave na najbolji mogući način. Često radim nove stvari i istražujem teritoriju, koja ranije nija bila ispitana, pa moram sama putem svog primjera drugima pokazati i dokazati da će moja priča uspjeti. Sve što radimo je zajednički rad, pa želim omogućiti da moj tim doživi najbolje moguće iskustvo, ali i zavoli finalni projekat u istoj mjeri, kao ja.

O čemu ćete pričati na regionalnom komunikacijskom događaju – Play Media Day 05?

Govoriću o svom životnom putu, kao srpkinji koju je odgajala nevjerovatno snažna žena. O tome da ste mi rekli prije 5 godina da ću osnovati žensku kompaniju, kako bih vam rekla da ste ludi, jer su bukvalno svi moji prijatelji bili muškarci. Nisam voljela djevojke. Govoriću o tome, kako sam naučila kolika je snaga ženstvenosti u poslu.

Koji su trenutni trendovi u kreativnoj industriji?

Ne znam da li je to trend, ali podržavam kompanije koje stoje kontinuirano iza projekata, za koje se zalažu. Na primjer, kada je LGBT parada u Londonu, mnoge kompanije odjednom postaju LGBT-ove pristalice i daju novac u dobrotvorne svrhe, ali jednokratno. Zanimaju me brendovi koji pronalaze načine za ostvarivanje autentičnog angažmana sa zajednicama i projektima dugoročno, koji dakle kontinuirano i aktivno rade na načinima, da se ta podrška proširi i poslije samog događaja u budućnosti.

Uvijek sam za autentične priče i korištenje adekvatne naracije u reklamama. Volim spajanje tehnologije – „gamificiranje“ iskustava ili korištenje virtuelne stvarnosti/proširene stvarnosti ili više različitih medija u kampanji. Odličan primjer je posljednja Pradina kampanja za proljećnu kolekciju, sa video snimcima, koji se reprodukuju unutar videa. Volim kampanje u kojima se razmišlja izvan okvira i koje koriste sredstva na novi, do tada neviđen način. Prada je u istoj kampanji koristila lokalne cvjećare u gradovima širom svijeta i fotografije svoje kampanje, kao ambalažni papir za bukete cvijeća. To je bila njihova reklama.

Više o petom regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day dostupno je na www.playmediaday.com. Obezbijedi svoje mjesto na vrijeme, među više od 1000 učesnika iz oblasti kreativne industrije, uz 50% popusta do 01.03. Vidimo se na Play Media Day 05! Komunikacija je beskonačna.

 

PR

forbova lista play media day 5 tijana tamburić
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakU BiH uvezeno 22 miliona maraka zlata i dragulja
Sljedeći članak Brokerska kuća koja je prodavala obveznice RS kažnjena zbog sumnje u pranje novca!

Povezani članci

TECH 02 minute čitanja

SAP ulaže 150 miliona eura u Vijetnam

TECH 02 minute čitanja

Pokrenuta najnovija verzija Chat GTP-a

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

IRB traži banke koje ne peru novac

8. Augusta 2025. — 14:4701 minuta čitanja

BANJALUKA – Investiciono – razvojna banka (IRB) Republike Srpske traži nove banke koje bi uključila u svoju posredničku mrežu i preko kojih bi plasirala svoje kredite.

Šume u minusu, fotelje u plusu

8. Augusta 2025. — 14:10

Ponovo poništena ekološka dozvola za rudnik “Bistrica”

8. Augusta 2025. — 10:45

Potvrđeno: Dweltu 26,3 miliona za novi softver u ERS-u

8. Augusta 2025. — 10:36

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti