Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    U BiH se slili milioni: Građani preživljavaju uz pomoć dijaspore

    13. Jula 2025. — 11:04

    Cijene stanova u Srpskoj i dalje rastu

    13. Jula 2025. — 10:00

    „Šume Srpske“ u minusu šest miliona maraka

    11. Jula 2025. — 16:38

    BiH na uvoz mlijeka potrošila 267 miliona KM

    11. Jula 2025. — 14:56
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    “Elektroprivreda BiH” mora da kupi 400.000 tona uglja

    8. Jula 2025. — 10:43

    Cijena sirove nafte oko 67 dolara po barelu nakon odluke OPEK-a

    8. Jula 2025. — 08:59

    Potrošnja i proizvodnja uglja u Evropskoj uniji na istorijskom minimumu

    4. Jula 2025. — 13:22

    Kakve su šanse za napredovanje ekonomije u BiH?

    2. Jula 2025. — 15:18

    U BiH se slili milioni: Građani preživljavaju uz pomoć dijaspore

    13. Jula 2025. — 11:04

    „Šume Srpske“ u minusu šest miliona maraka

    11. Jula 2025. — 16:38

    Neto devizne rezerve Srbije povećane

    11. Jula 2025. — 14:52

    Koliko duguje BiH, a koliko zemlje u regionu, ko je najveći dužnik?

    11. Jula 2025. — 11:28

    Kreis International postao većinski vlasnik banjalučkog Stočara

    10. Jula 2025. — 13:10

    Ko su najveći telekomunikacioni igrači na Balkanu

    4. Jula 2025. — 08:16

    Banjalučka firma isplaćuje dividendu akcionarima

    3. Jula 2025. — 08:16

    Jačanje evra ugrožava napore oko obuzdavanja inflacije

    2. Jula 2025. — 13:07

    BiH na uvoz mlijeka potrošila 267 miliona KM

    11. Jula 2025. — 14:56

    SAD odrezala Srbiji carine od 35 odsto

    8. Jula 2025. — 09:20

    Tramp uvodi carine od 30 odsto na svu robu iz BiH

    8. Jula 2025. — 09:12

    Kada Lidl planira otvaranje prodavnica u BiH

    6. Jula 2025. — 11:10

    Građani Srpske iskoristili 2.500 turističkih vaučera

    13. Jula 2025. — 12:00

    Sve više radnika iz BiH odlazi na sezonski rad u Hrvatsku

    5. Jula 2025. — 14:31

    Španija prestigla Japan u BDP-u po stanovniku

    5. Jula 2025. — 11:55

    Srpsku za pet mjeseci posjetilo 186.698 turista

    3. Jula 2025. — 15:16

    Osrednji rod voća, čekaju nas veće cijene

    12. Jula 2025. — 13:52

    Zašto poljoprivrednici u Srpskoj izbjegavaju osiguranje?

    12. Jula 2025. — 11:00

    Ratari prepušteni berzi i volji mlinara

    11. Jula 2025. — 07:38

    Trampove carine smanjuju izvoz BiH u SAD

    10. Jula 2025. — 15:49
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Ovo voće košta 160 dolara po komadu

    6. Jula 2025. — 16:18

    Jednostavnim trikom možete značajno uštediti gorivo

    6. Jula 2025. — 09:03

    Direktoru agencije “Apriori” prva nagrada fotografskog takmičenja

    4. Jula 2025. — 14:07

    Gdje su najskuplje nekretnine na svijetu

    24. Juna 2025. — 15:54

    EU produžava suspenziju carinskih kontra-mera prema SAD

    13. Jula 2025. — 15:52

    Klingbajl: EU mora biti spremna za odlučne mjere

    13. Jula 2025. — 13:54

    Evro prema dolaru najjači u četiri godine

    13. Jula 2025. — 13:00

    Akcije kompanije “Levi Strauss” naglo ojačale uprkos američkim tarifama

    13. Jula 2025. — 09:00
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Tamburić: Uvijek sam za autentične priče i korištenje adekvatne naracije u reklamama

Tamburić: Uvijek sam za autentične priče i korištenje adekvatne naracije u reklamama

Dragana EremijaDragana Eremija11. Februara 2020. — 15:51Nema komentara4 minute čitanja

BANJA LUKA – Tijana Tamburić je 27-godišnja djevojka rođena u Beogradu, ali odrasla u Londonu, gdje sada živi. Ipak, za sebe kaže da je pravi „globetrotter“ – odnosno „svjetska skitnica“. Suosnivačica je londonske kreativne agencije Female Naratives, ali ni poslovi kreativne direktorice, producentakinje i govornice, joj nisu strani. Svoje priče dijeli putem različitih medija i na inovativan način, a cilj joj je da pomogne, informiše i stvori značajne promjene.

Tijana će održati inspirativno predavanje na ovogodišnjem regionalnom komunikacijskom događaju – Play Media Day! U susret 5. jubilarnom komunikacijskom događaju, razgovarali smo o njenoj karijeri, idejama, projektima, društvenim medijima i aktuelnim trendovima u kreativnoj industriji.

Našli ste se na Forbsovoj listi „30 ispod 30“, najuspješnijih mladih ljudi na svijetu. Kako se osjećate povodom toga?

Ne osjećam se mnogo drugačije. Vijest je došla iznenada, saznala sam da sam na listi u isto vrijeme, kada je objavljena i u javnosti, tako da sam bila potpuno nepripremljena s obzirom na to, da me sve zateklo usred snimanja. Nova, ovogodišnja Forbsova lista izlazi vrlo brzo i radujem se da vidim ko je na njoj. Lijepo je kada prepoznaju i nagrade posao koji radiš, ali tada rad ne prestaje – samo se još više intenzivira.

Možete li nam reći više o projektu Female Narratives?

Female Narratives je kreativna agencija namijenjena svim ženama, a osnovale smo je Franziska Klein i ja. Cilj nam je bio da se čuju priče o brendovima, putem priča realnih žena. Ali, zanimljiva je činjenica da djelujemo koristeći kolektiv „freelance“ žena, koje sve imaju različite vještine, od režiserki, preko pjesnikinja, planinarki, do muzičarki i DJ-ica. Zajedno smo stvorili zajednicu u Londonu i šire, a sve se podržavamo na različite načine.

Kako pomoću društvenih medija, možemo stvoriti pozitivne društvene promjene u stvarnom svijetu?

Vjerujem da svako sa velikim prisustvom i uticajem na društvenim mrežama, ima obavezu širiti neku vrstu pozitivnih i korisnih poruka. Takođe, vjerujem da se era uticaja influensera u modi/modelingu/lifestyle-u bliži kraju, a vodeće mjesto zauzima nova generacija aktivista – što mi je mnogo zanimljivije. Ti ljudi moraju biti odgovorni za svoje postupke u stvarnom svijetu, a mnogi od njih stvaraju zajednice – poput Grete Thunberg i njene akcije „Friday's For Future“, ali i ljudi sa mnogo manje pratioca čine svakodnevno nevjerovatne stvari.

Radimo naporno na tome da osiguramo da naša zajednica postoji i u realnom svijetu, a ne samo na društvenim mrežama, organizujući mnogobrojne događaje tokom cijele godine, na kojim ljudi mogu prisustvovati i upoznati nove ljude lično, licem u lice.

Šta Vas motiviše da dajete najbolje od sebe?

Motiviše me to što imam priču koja nije samo moja, već priča za mnoge i namijenjena je široj publici. Osjećam se odgovornom da učinim da se svačija priča čuje, kao i da se ljudi predstave na najbolji mogući način. Često radim nove stvari i istražujem teritoriju, koja ranije nija bila ispitana, pa moram sama putem svog primjera drugima pokazati i dokazati da će moja priča uspjeti. Sve što radimo je zajednički rad, pa želim omogućiti da moj tim doživi najbolje moguće iskustvo, ali i zavoli finalni projekat u istoj mjeri, kao ja.

O čemu ćete pričati na regionalnom komunikacijskom događaju – Play Media Day 05?

Govoriću o svom životnom putu, kao srpkinji koju je odgajala nevjerovatno snažna žena. O tome da ste mi rekli prije 5 godina da ću osnovati žensku kompaniju, kako bih vam rekla da ste ludi, jer su bukvalno svi moji prijatelji bili muškarci. Nisam voljela djevojke. Govoriću o tome, kako sam naučila kolika je snaga ženstvenosti u poslu.

Koji su trenutni trendovi u kreativnoj industriji?

Ne znam da li je to trend, ali podržavam kompanije koje stoje kontinuirano iza projekata, za koje se zalažu. Na primjer, kada je LGBT parada u Londonu, mnoge kompanije odjednom postaju LGBT-ove pristalice i daju novac u dobrotvorne svrhe, ali jednokratno. Zanimaju me brendovi koji pronalaze načine za ostvarivanje autentičnog angažmana sa zajednicama i projektima dugoročno, koji dakle kontinuirano i aktivno rade na načinima, da se ta podrška proširi i poslije samog događaja u budućnosti.

Uvijek sam za autentične priče i korištenje adekvatne naracije u reklamama. Volim spajanje tehnologije – „gamificiranje“ iskustava ili korištenje virtuelne stvarnosti/proširene stvarnosti ili više različitih medija u kampanji. Odličan primjer je posljednja Pradina kampanja za proljećnu kolekciju, sa video snimcima, koji se reprodukuju unutar videa. Volim kampanje u kojima se razmišlja izvan okvira i koje koriste sredstva na novi, do tada neviđen način. Prada je u istoj kampanji koristila lokalne cvjećare u gradovima širom svijeta i fotografije svoje kampanje, kao ambalažni papir za bukete cvijeća. To je bila njihova reklama.

Više o petom regionalnom komunikacijskom događaju Play Media Day dostupno je na www.playmediaday.com. Obezbijedi svoje mjesto na vrijeme, među više od 1000 učesnika iz oblasti kreativne industrije, uz 50% popusta do 01.03. Vidimo se na Play Media Day 05! Komunikacija je beskonačna.

 

PR

forbova lista play media day 5 tijana tamburić
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakU BiH uvezeno 22 miliona maraka zlata i dragulja
Sljedeći članak Brokerska kuća koja je prodavala obveznice RS kažnjena zbog sumnje u pranje novca!

Povezani članci

Capital teme 14 minute čitanja

Slučaj „Vijadukt“: Vlada umjesto osam plaća odštetu od 100 miliona KM

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

U BiH se slili milioni: Građani preživljavaju uz pomoć dijaspore

13. Jula 2025. — 11:0403 minute čitanja

Dijaspore kroz novac koji šalje zadržava socijalni mir i održava životni standard građana u BiH, kaže Čavalić

Cijene stanova u Srpskoj i dalje rastu

13. Jula 2025. — 10:00

„Šume Srpske“ u minusu šest miliona maraka

11. Jula 2025. — 16:38

BiH na uvoz mlijeka potrošila 267 miliona KM

11. Jula 2025. — 14:56

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti