Capital.ba

Supermarketi jedini nisu imali problema sa pandemijom

12.03.2021. / 9:00

SARAJEVO – Domaći igrač Bingo zadržao je ugodno vodstvo u modernim trgovinama prehrambenim proizvodima u 2020, pokazuje analiza analitičke kuće Euromonitor, izvještava Indikator.ba.

izvor: Nezavisne novine

Fokus Binga okom razdoblja pregleda ostao je na hipermarketima, formatu koji mu je pružio puno prostora za rast.

Euromontor navodi da su kao odgovor na pandemiju COVID-19 moderni trgovci prehrambenim proizvodima u Bosni i hercegovini svjedočili usporenom rastu vrijednosti u 2020. godini. Glavni razlog za to rezultat je pad povjerenja potrošača izazvanog sve manjom ekonomijom uslijed pandemije.

Jedini kanal na koji pandemija COVID-19 nije uticala u 2020. godini su supermarketi.

Prodajna mjesta u ovom kanalu ostala su otvorena cijelo vrijeme zaključavanja, a također su profitirala od velike površine prostora, što znači da su potrošači radije tamo kupovali kako bi izbjegli kontakt s virusom.   Indikator.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!