Supermarketi jedini nisu imali problema sa pandemijom
12.03.2021. / 9:00
SARAJEVO – Domaći igrač Bingo zadržao je ugodno vodstvo u modernim trgovinama prehrambenim proizvodima u 2020, pokazuje analiza analitičke kuće Euromonitor, izvještava Indikator.ba.
Fokus Binga okom razdoblja pregleda ostao je na hipermarketima, formatu koji mu je pružio puno prostora za rast.
Euromontor navodi da su kao odgovor na pandemiju COVID-19 moderni trgovci prehrambenim proizvodima u Bosni i hercegovini svjedočili usporenom rastu vrijednosti u 2020. godini. Glavni razlog za to rezultat je pad povjerenja potrošača izazvanog sve manjom ekonomijom uslijed pandemije.
Jedini kanal na koji pandemija COVID-19 nije uticala u 2020. godini su supermarketi.
Prodajna mjesta u ovom kanalu ostala su otvorena cijelo vrijeme zaključavanja, a također su profitirala od velike površine prostora, što znači da su potrošači radije tamo kupovali kako bi izbjegli kontakt s virusom. Indikator.ba
Tagovi: bingoeuromonitor
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]