Capital.ba

Sberbanka unaprijedila uslugu pružanja informacija

22.04.2016. / 17:41

Sberbanka BanjalukaBANJALUKA, Sberbanka Banjaluka unaprijedila je svoju dosadašnju uslugu pružanja informacija uvođenjem Kontakt centra namijenjenog fizičkim i pravnim licima.

Pozivom na broj 0800 59999 klijenti su od sada u prilici da na jednom mjestu potpuno besplatno dobiju aktuelne informacije o proizvodima i uslugama Banke.

Na ovaj broj klijenti mogu dobiti i informacije o lokaciji i radnom vremenu poslovnica i bankomata, te dnevne novosti o valutnim kretanjima na kursnoj listi.

“Osnovni cilj Sberbanke Banjaluka je da uvođenjem Kontakt centra, odnosno otvaranjem opcije besplatnog poziva na broj 0800 59999, klijentima omogući dobijanje adekvatnih novosti i odgovora u vezi sa onim što ih interesuje o bankarskom poslovanju”, saopšteno je iz banke.

U ovoj banci smatraju da će analizom postavljenih pitanja još bolje razumjeti potrebe klijenata kako bi kvalitet bankarskih usluga podigli na viši nivo. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!