Capital.ba

“Samsung” u 2013. izdvaja 14 milijardi dolara za reklamiranje

30.11.2013. / 6:45

samsungSEUL, Kompanija “Samsung” će u ovoj godini u marketinške aktivnosti za uređaje potrošačke elektronike uložiti čak 14 milijardi dolara.

Kako prenosi portal “Bug.hr”, ovaj iznos predstavlja 5,4 odsto ukupnih prihoda kompanije, a poređenja radi, “Epl” na marketing troši tek 0,6 odsto prihoda.

“Samsung” je ovim udjelom zauzeo prvo mjesto liste 20 najbogatijih svjetskih kompanija.

Marketing je upravo jedan od faktora koji je “Samsung” doveo na mjesto na kome se danas nalazi, a ovaj koreanski proizvođač to skupo plaća.

Prema riječima “Samsungovih” predstavnika, ulog se itekako isplatio – kompanija je postala uvjerljivo najveći proizvođač smartfona, ali i običnih mobilnih telefona, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!