Reklama tokom Superboula plaćena preko šest miliona dolara
10.09.2021. / 13:27
NJUJORK – Američka medijska mreža En-Bi-Si saopštila je da je nedavno prodala 30 sekundi reklamiranja tokom predstojećeg Superboula (finale NFL sezone) za rekordnih 6,5 miliona dolara.
Šef marketinga En-Bi-Si sportsa Den Lovinger rekao je novinarima da su reklame za pokrivanje 52. izdanja Superbola, koje će se održati 13. februara 2022. godine na stadionu “SoFi” u Inglvudu, u Kaliforniji, uglavnom prodate, a ostalo je svega par praznih termina.
On je naglasio da ih mreža sa namjerom čuva zbog velike potražnje.
– Vidjeli smo zahtjeve o našim preostalim terminaima, ali prilično probirljivo radimo da od toga što je preostalo izvučemo najviše što možemo – kazao je Lovinger.
On je otkrio da je 30 sekundi rekame prodato za 6,5 miliona dolara, a kupci reklama će moći da se reklamiraju i u događajima kao što su Zimske olimpijske igre.
Tokom pedesetog izdanja Superboula, za 30 sekundi reklame plaćano je 5,5 miliona dolara, što je manji pad u odnosu na godinu dana ranije, kada je bilo potrebno izdvojiti 5,6 miliona. Tanjug
Povezane vijesti
Veliki skok online prodaje za Nike, uprkos reklami koja je razbjesnila Amerikance
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]