Capital.ba

Rastu prihodi luksuznih brendova

25.04.2018. / 16:30

PARIZ, Francuska modna kuća Kering ostvarila je rast prodaje u prva tri ovogodišnja mjeseca, usljed povećane potražnje za odjećom i torbicama njenog najvećeg brenda Gucci, koji pod kreativnim direktorom Alesandrom Mišeleom proživljava veliku promjenu.

 Kering, koji posjeduje i druge brendove poput Ives Saint Laurenta (YSL), profitirao je takođe od oporavka potrošnje bogatih kineskih kupaca.

Tako je prodaja ove francuske grupacije u prvom tromjesečju porasla 27 odsto na 3,1 milijardu evra. Pritom su prihodi Guccija skočili 37 odsto, a YSL-a za 12 odsto.

Alesandro Mišel 2015. godine zamijenio je Fridu Đanini na poziciji kreativnog direktora Gučija, nakon nekoliko godina pada prodaje tog italijanskog brenda.

Uveo je razigranije, rodno neutralne dizajne namijenjene mlađim potrošačima te redizajnirao Guccijeve trgovine, čime se 97-godišnji brend vratio na staze rasta.

Keringova divizija koja uključuje brendove Balenciaga i Alexander McQueen takođe je u prva tri ovogodišnja mjeseca zabilježila dvocifreni rast.

Međutim, analitičari upozoravaju da se evropski sektor luksuza još uvijek bori sa čeonim vjetrovima, uključujući snažni evro, što umanjuje cjenovnu konkurentnost evropskih proizvoda na inostranim tržištima.

Takođe strahuju od zahuktalih trgovinskih napetosti između SAD-a i Kine, koji bi mogle ugroziti ponovni rast kineske potražnje.

Keringov čelnik i izvršni direktor Fransoa-Anri Pino kazao je da se kompanija suočava s teškom valutnom situacijom, no kako je uvjeren u sposobnost njihovih kuća da rade bolje od svojih konkurenata. Nezavisne novine

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!