Capital.ba

Prodaja H&M -a pala u septembru dva odsto

15.10.2013. / 14:07

h&mSTOKHOLM, Švedski modni maloprodajni lanac Hennes & Mauritz (H&M) saopštio je danas da mu je prodaja u septembru pala dva odsto u odnosu na isti period lani.

Takav rezultat u kompaniji tumače nepovoljnim uticajima u ovom periodu godine. U prethodnom mjesecu prodaja je porasla četiri odsto, prenose agencije.

Ako se uzmu u obzir i nove prodavnice, otvorene prije manje od godinu dana, prodaja je u septembru porasla sedam odsto iskazano u lokalnim valutama. U prethodnom mjesecu skočila je 14 odsto.

Krajem septembra lanac je imao ukupno 3006 prodavnica, u odnosu na 2669 koliko ih je imao 30. septembra 2012. Tanjug

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!