Capital.ba

Predstavljanje turističkih destinacija i brendova

20.10.2015. / 14:40

jovanovicBEOGRAD, Direktor Turističke organizacije Republike Srpske Nada Jovanović rekla je da Srpska u okviru manifestacije “Dani Srpske u Srbiji” želi da predstavi turističke destinacije i brendove.

“A imamo ih mnogo – vino iz Trebinja `Vukoja`, `Parežanin` iz Bileće, vina `Banjac` iz Kozarske Dubice, čuveni sir trapist iz manastira Trapisti iz Banjaluke, koji ga već dva vijeka pravi po istoj recepturi, hercegovačka pršuta, `Ljekobilje` iz Ljubinja. Po ovim brendovima Republika Srpska je prepoznatljiva”, rekla je Jovanovićeva, koja je u Beogradu Knez Mihailovoj prisustvovala turističkoj promociji Srpske u Beogradu.

Ona je napomenula da će okviru “Dana Srpske u Srbiji”, manifestacije koja se već treću godinu održava u organizaciji Predstavništva Republike Srpske, Turistička organizacija predstaviti u Beogradu, Novom Sadu i Subotici, od 19. do 23. oktobra, svoje turističke potencijale i destinacije.

“Želimo da predstavimo ne samo svoje turističke destinacije nego sve što su naši turistički brendovi. Mi se paralelno predstavljamo u tri grada – u Novom Sadu smo od juče, gdje imamo najtraktivniju lokaciju na Gradskom trgu, gdje se predstavlja samo `Egzit`, a evo sada i Turistička organizacija”, kaže Jovanovićeva.

Jovanovićeva je izrazila zadovoljstvo što će se Turistička organizacija predstaviti i u Beogradu u Knez Mihailovoj, gdje prolazi ogroman broj ljudi.

Ona je dodala da će u Beogradu nastupiti KUD “Svislajon” iz Trebinja i Pjevačka grupa “Vasilise”, dok će u Novom Sadu Udruženje Krajišnika iz Vrbasa predstaviti svoju gastronomsku ponudu.

“To će biti jedan bogati program, koji će privući građane, kako prolaznike, tako i one koji iz medija saznaju za ovaj događaj u Beogradu, Novom Sadu i Subotici”, rekla je Jovanovićeva.

Ona je napomenula da je cilj da Srpska bude destinacija za aktivni odmor, što je trend u svijetu.

“Naši nacionalni parkovi i Jahorina kao olimpijska ljepotica u prvih sedam mjeseci ove godine već bilježi povećanje broja dolazaka turista za 97 odsto, što je veliki uspjeh”, rekla je Jovanovićeva.

Ona je podsjetila i na Banjaluku i njenu okolinu, Zmijanje sa Šipovom, Ribnikom, Janjskim otokama, banju Vrućicu kod Teslića, Višegrad sa Andrićgradom, Trebinje, Bileću, koji bilježe ogroman broj dolazaka turista iz Hrvatske i Crne Gore, kao i Bijeljinu – Banju Dvorove i Etno-selo “Stanišići”.

“Sve više zajednički kreiramo regionalni turistički proizvod. Mislim da sve naše destinacije možemo da ponudimo u okviru regionalne turističke ponude”, kaže Jovanovićeva. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!