ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Potpuno je izmakao kontroli: Šta se to desilo sa Fejsbukom?

Objavljeno u TELEKOMUNIKACIJE i IT, VIJESTI IZ SVIJETA

fejsbukNJUJORK, Svakom novom promjenom Fejsbuk uzrokuje brojne reakcije svojih korisnika.

 

Tako ni posljednja promjena “News feeda” nije prošla nezapaženo. Od kada je davne 2006. godine Fejsbuk uveo news feed, on je postao centralno mjesto konzumiranja informacija svakog prosječnog korisnika ove mreže.

Kako je to bilo nekada

Pogledom na stari izgled Fejsbuka, postajemo svjesni koliko je bilo neiskorićene bijele površine. Te površine morale su nekako da se iskoriste da bi Fejsbuk donio što bolje iskustvo svojim korisnicima ali i što veće prihode svojim vlasnicima.

Zašto se sve promijenilo

Ako su vas oduševile velike slike koje dominiraju Fejsbukom, pogodite šta je sljedeće? Tačno, veliki plaćeni oglasi i sponzorisane vijesti. Ukoliko sada želite da izbjegnete oglas, moraćete da uložite dosta vremena u skrolovanje.

Ko nas pita?

Fejsbuk je redizajnom želio da se fokusira na fotografije, što je sigurno korak u dobrom smijeru, ali ako se malo zamislite, ova društvena mreža djeluje manje korisno nego ikad. Bilo kako bilo mi se ništa ne pitamo, prenose agencije.

Ključne riječi:  , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+