Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    Dodik preči od građana Banjaluke

    12. Augusta 2025. — 13:32

    Petrović pozajmljuje pare i od trgovaca dugovima

    12. Augusta 2025. — 12:05

    Savjet ministara poništio svoju odluku

    11. Augusta 2025. — 16:12

    Agencija za IKT se „pere“ od spornog ruskog upitnika

    11. Augusta 2025. — 15:45
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Buljubašić: Rudnici koji ne proizvode dogovoreno ne mogu očekivati podršku EP BiH

    10. Augusta 2025. — 14:00

    Crna Gora traži investitore za izgradnju solarnih elektrana

    6. Augusta 2025. — 08:17

    OPEC+ povećao kvote za proizvodnju nafte

    4. Augusta 2025. — 12:23

    Mitrofanova: Prestanak kupovine ruskog gasa rizik za ekonomiju Bugarske

    2. Augusta 2025. — 10:00

    Ford ulaže pet milijardi dolara i okreće se električnim vozilima

    12. Augusta 2025. — 16:02

    Harvard ulaže 116 miliona dolara u Bitcoin

    12. Augusta 2025. — 12:36

    Najveći investicioni fond na svijetu se povlači iz Izraela

    12. Augusta 2025. — 10:14

    Izdata 22 prekršajna naloga i izrečeno 72.500 KM kazni

    11. Augusta 2025. — 10:30

    Ford ulaže pet milijardi dolara i okreće se električnim vozilima

    12. Augusta 2025. — 16:02

    Harvard ulaže 116 miliona dolara u Bitcoin

    12. Augusta 2025. — 12:36

    Najveći investicioni fond na svijetu se povlači iz Izraela

    12. Augusta 2025. — 10:14

    Mišković prodao firmu u Sarajevu

    9. Augusta 2025. — 15:02

    Cijene hrane na najvišem nivou u posljednjih godinu i po

    12. Augusta 2025. — 09:00

    Povučen laserski pokazivač sa oblikom ključa za vozilo

    11. Augusta 2025. — 11:35

    Akcije Kroksa pale za skoro 30 odsto

    10. Augusta 2025. — 09:04

    Trampove carine od danas u 70 zemalja

    7. Augusta 2025. — 09:39

    U Tuzlanskom kantonu samo jedan licencirani turistički vodič

    11. Augusta 2025. — 14:00

    Kriza u ugostiteljstvu Srpske: Mladi masovno odlaze na Jadran

    11. Augusta 2025. — 09:00

    Banjaluku za pola godine posjetilo više od 61.000 turista

    10. Augusta 2025. — 08:07

    Hrvatsku u julu posjetilo 4,6 miliona turista

    9. Augusta 2025. — 11:56

    Vanredna revizija u namjenskoj industriji FBiH

    12. Augusta 2025. — 13:59

    Njemačka više trguje sa Srbijom i Hrvatskom nego sa Rusijom

    12. Augusta 2025. — 08:06

    Novi sistem ulaska u EU će stvoriti probleme u međunarodnom transportu

    11. Augusta 2025. — 16:17

    Egić tvrdi da u Srpskoj nema potrebe za stranim radnicima

    11. Augusta 2025. — 14:45
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    U Njemačkoj ste bogati ako imate ovu platu

    9. Augusta 2025. — 16:06

    Koliki porez plaćaju naši najuspješniji sportisti

    7. Augusta 2025. — 12:36

    Beč pronašao rješenje za problem sa trotinetima

    6. Augusta 2025. — 16:00

    Norvežani razvili skener koji otkriva “ćelave gume”

    5. Augusta 2025. — 16:16

    Tramp ponovo odgodio uvođenje carina na kinesku robu

    12. Augusta 2025. — 10:45

    Trampov savjetnik za kriptovalute napušta Bijelu kuću

    11. Augusta 2025. — 08:02

    Američke akcije porasle nakon novih Trampovih tarifa

    9. Augusta 2025. — 09:06

    Svjetske cijene hrane na najvišem nivou od 2023. godine

    8. Augusta 2025. — 14:01
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Polovni automobili u Srbiji jeftiniji za 20 odsto

Polovni automobili u Srbiji jeftiniji za 20 odsto

Dragana EremijaDragana Eremija28. Augusta 2016. — 06:00Nema komentara3 minute čitanja

BEOGRAD, Kupci u Srbiji mogli bi da računaju na do 20 odsto niže cijene polovnih automobila, ocjenjuju danas poznavaoci prodaje, vođeni logikom da će iz Njemačke na tržište Srbije dospjeti oko 100.000 polovnih vozila na unutrašnje sagorjevanje, jer je cilj te zemlje da do 2020. poveća udio automobila na električni pogon i smanji zagađenje. automobili-afpgetty

To u praksi znači da bi “Volvo” V50 dizel, 2005. godište koji na auto placevima košta oko 5.000 evra, mogao da pojeftini i za 1.000 evra, dok bi najčešće voženi “Fijat punto” isto godište, benzinac, sa trenutnih oko 2.800 evra, mogao da pojeftini na 2.250.

Na tržištu Njemačke trenutno je oko 60.000 električnih automobila, a cilj je da taj broj u naredne četiri godine bude povećan za još 940.000 vozila.

Ako se to ispuni, u Srbiji bi moglo da završi oko 100.000 polovnjaka, benzinaca i dizelaša, koji će u Njemačkoj biti “višak”.

Dok mediji uveliko spekulišu i računaju na pad cijena polovnjaka, vlasnici autoplaceva, kojima bi takav scenario istopio profit od prodaje, pokazuju dozu rezerve.

I Petar Stakić sa portala “Polovni automobili” kaže da je upitno kako će se taj plan Njemačke odraziti na Srbiju, jer ako neko kupi novi električni automobil, navodi on, to ne znači da će prodati stari.

S druge strane i rok od četiri godine je dovoljno dug da se na tržištu neće odmah pojaviti više od 900.000 automobila.

“Poenta se može objasniti u jednoj rečenici, da ta tranzicija u Njemačkoj neće biti tako brza. Pitanje je i da li će se uopšte ostvariti, a treba imati na umu da neće biti lako doći do tih polovnih automobila”, rekao je Stakić Tanjugu.

On, međutim, ne spori da će Njemci “istjerati” ono što su zacrtali.

“Znajući Njemce, oni će to realizovati. Ali to ne znači da će Srbija kao posljedicu imati veliki priliv polovnih automobila, koje bi vlasnici eventualno prodali. Zato nismo sigurni da će se to tako odraziti na naše tržište”, rekao je Stakić.

Treba imati na umu, dodaje, da te automobile u Njemačkoj dosta kupuju građani, odnosno dileri iz istočno-evropskih zemalja, pa neće biti ni lako doći do njih.

“Pitanje je da li će toliko automobila doći na tržište Srbije. Lično mislim da to neće biti toliki broj koji će odjednom ‘zapljusnuti’ tržište i da će oni izazvati promjenu cijena. Ako se i desi da se u tolikoj mjeri pojave može doći do nekih korekcija cijena, ali prema iskustvu, mislim da ne može biti baš tako veliki talas”, rekao je Stakić.

Vjeruje da će se Njemci sresti sa nekim izazovima u tom poduhvatu, kao što je potreba da se obezbijedi infrastruktura za milion električnih automobila, među kojima su i punjači za njih.

Kada je riječ o tržištu Srbije, najviše automobila se uvozi iz Njemačke, zatim iz Francuske i Italije, a najtraženiji su automobili čija se cijena kreće između dvije i tri hiljade evra. Tanjug

nize cijene polovni automobili srbija
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakFabrika akumulatora Sombor u stečaju
Sljedeći članak Zbog hipoteke Montenegro erlajnz ostaje bez poslovne zgrade

Povezani članci

NOVOSTI 02 minute čitanja

U Srbiji se popije više alkohola nego mlijeka

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Dodik preči od građana Banjaluke

12. Augusta 2025. — 13:3203 minute čitanja

Odbornici će prvo raspravljati o presudi Suda BiH

Petrović pozajmljuje pare i od trgovaca dugovima

12. Augusta 2025. — 12:05

Savjet ministara poništio svoju odluku

11. Augusta 2025. — 16:12

Agencija za IKT se „pere“ od spornog ruskog upitnika

11. Augusta 2025. — 15:45

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti