Close Menu
Capital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    ERS za kredit od 18 miliona plaća 7,5 miliona KM kamate

    14. Jula 2025. — 14:43

    Žuta traka oko banjalučkog tužilaštva

    14. Jula 2025. — 13:53

    „Šume Srpske“ za održavanje SAP-a godišnje daju tri miliona KM

    14. Jula 2025. — 12:12

    IRB mijenja uslove za stambene kredite  

    14. Jula 2025. — 11:30
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    EU više novca potrošila na kupovinu ruskog gasa, nego na pomoć Ukrajini

    14. Jula 2025. — 09:00

    “Elektroprivreda BiH” mora da kupi 400.000 tona uglja

    8. Jula 2025. — 10:43

    Cijena sirove nafte oko 67 dolara po barelu nakon odluke OPEK-a

    8. Jula 2025. — 08:59

    Potrošnja i proizvodnja uglja u Evropskoj uniji na istorijskom minimumu

    4. Jula 2025. — 13:22

    Promet na berzi veći od 578.000 KM

    14. Jula 2025. — 16:34

    ERS za kredit od 18 miliona plaća 7,5 miliona KM kamate

    14. Jula 2025. — 14:43

    ECB i Fed oprezni oko daljeg snižavanja kamatnih stopa

    14. Jula 2025. — 13:19

    IRB mijenja uslove za stambene kredite  

    14. Jula 2025. — 11:30

    Promet na berzi veći od 578.000 KM

    14. Jula 2025. — 16:34

    Kreis International postao većinski vlasnik banjalučkog Stočara

    10. Jula 2025. — 13:10

    Ko su najveći telekomunikacioni igrači na Balkanu

    4. Jula 2025. — 08:16

    Banjalučka firma isplaćuje dividendu akcionarima

    3. Jula 2025. — 08:16

    Odloženo povećanje carina EU za Sjedinjene Američke Države

    14. Jula 2025. — 14:01

    Američke carine na brazilsku robu opet poskupljuju kafu

    14. Jula 2025. — 12:40

    BiH na uvoz mlijeka potrošila 267 miliona KM

    11. Jula 2025. — 14:56

    SAD odrezala Srbiji carine od 35 odsto

    8. Jula 2025. — 09:20

    Više od četvrtine stanovnika EU ne može na odmor

    14. Jula 2025. — 15:46

    Građani Srpske iskoristili 2.500 turističkih vaučera

    13. Jula 2025. — 12:00

    Sve više radnika iz BiH odlazi na sezonski rad u Hrvatsku

    5. Jula 2025. — 14:31

    Španija prestigla Japan u BDP-u po stanovniku

    5. Jula 2025. — 11:55

    IT kompanije razmatraju povlačenje iz Srbije zbog ukidanja podsticaja

    14. Jula 2025. — 14:45

    „Šume Srpske“ za održavanje SAP-a godišnje daju tri miliona KM

    14. Jula 2025. — 12:12

    EU više novca potrošila na kupovinu ruskog gasa, nego na pomoć Ukrajini

    14. Jula 2025. — 09:00

    Za pola godine registrovano 511 novih preduzeća

    14. Jula 2025. — 08:00
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Federer više novca zaradio investiranjem, nego osvajanjem 20 grend slemova

    14. Jula 2025. — 10:46

    Ovo voće košta 160 dolara po komadu

    6. Jula 2025. — 16:18

    Jednostavnim trikom možete značajno uštediti gorivo

    6. Jula 2025. — 09:03

    Direktoru agencije “Apriori” prva nagrada fotografskog takmičenja

    4. Jula 2025. — 14:07

    Više od četvrtine stanovnika EU ne može na odmor

    14. Jula 2025. — 15:46

    Odloženo povećanje carina EU za Sjedinjene Američke Države

    14. Jula 2025. — 14:01

    ECB i Fed oprezni oko daljeg snižavanja kamatnih stopa

    14. Jula 2025. — 13:19

    Američke carine na brazilsku robu opet poskupljuju kafu

    14. Jula 2025. — 12:40
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Polovni automobili u Srbiji jeftiniji za 20 odsto

Polovni automobili u Srbiji jeftiniji za 20 odsto

Dragana EremijaDragana Eremija28. Augusta 2016. — 06:00Nema komentara3 minute čitanja

BEOGRAD, Kupci u Srbiji mogli bi da računaju na do 20 odsto niže cijene polovnih automobila, ocjenjuju danas poznavaoci prodaje, vođeni logikom da će iz Njemačke na tržište Srbije dospjeti oko 100.000 polovnih vozila na unutrašnje sagorjevanje, jer je cilj te zemlje da do 2020. poveća udio automobila na električni pogon i smanji zagađenje. automobili-afpgetty

To u praksi znači da bi “Volvo” V50 dizel, 2005. godište koji na auto placevima košta oko 5.000 evra, mogao da pojeftini i za 1.000 evra, dok bi najčešće voženi “Fijat punto” isto godište, benzinac, sa trenutnih oko 2.800 evra, mogao da pojeftini na 2.250.

Na tržištu Njemačke trenutno je oko 60.000 električnih automobila, a cilj je da taj broj u naredne četiri godine bude povećan za još 940.000 vozila.

Ako se to ispuni, u Srbiji bi moglo da završi oko 100.000 polovnjaka, benzinaca i dizelaša, koji će u Njemačkoj biti “višak”.

Dok mediji uveliko spekulišu i računaju na pad cijena polovnjaka, vlasnici autoplaceva, kojima bi takav scenario istopio profit od prodaje, pokazuju dozu rezerve.

I Petar Stakić sa portala “Polovni automobili” kaže da je upitno kako će se taj plan Njemačke odraziti na Srbiju, jer ako neko kupi novi električni automobil, navodi on, to ne znači da će prodati stari.

S druge strane i rok od četiri godine je dovoljno dug da se na tržištu neće odmah pojaviti više od 900.000 automobila.

“Poenta se može objasniti u jednoj rečenici, da ta tranzicija u Njemačkoj neće biti tako brza. Pitanje je i da li će se uopšte ostvariti, a treba imati na umu da neće biti lako doći do tih polovnih automobila”, rekao je Stakić Tanjugu.

On, međutim, ne spori da će Njemci “istjerati” ono što su zacrtali.

“Znajući Njemce, oni će to realizovati. Ali to ne znači da će Srbija kao posljedicu imati veliki priliv polovnih automobila, koje bi vlasnici eventualno prodali. Zato nismo sigurni da će se to tako odraziti na naše tržište”, rekao je Stakić.

Treba imati na umu, dodaje, da te automobile u Njemačkoj dosta kupuju građani, odnosno dileri iz istočno-evropskih zemalja, pa neće biti ni lako doći do njih.

“Pitanje je da li će toliko automobila doći na tržište Srbije. Lično mislim da to neće biti toliki broj koji će odjednom ‘zapljusnuti’ tržište i da će oni izazvati promjenu cijena. Ako se i desi da se u tolikoj mjeri pojave može doći do nekih korekcija cijena, ali prema iskustvu, mislim da ne može biti baš tako veliki talas”, rekao je Stakić.

Vjeruje da će se Njemci sresti sa nekim izazovima u tom poduhvatu, kao što je potreba da se obezbijedi infrastruktura za milion električnih automobila, među kojima su i punjači za njih.

Kada je riječ o tržištu Srbije, najviše automobila se uvozi iz Njemačke, zatim iz Francuske i Italije, a najtraženiji su automobili čija se cijena kreće između dvije i tri hiljade evra. Tanjug

nize cijene polovni automobili srbija
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakFabrika akumulatora Sombor u stečaju
Sljedeći članak Zbog hipoteke Montenegro erlajnz ostaje bez poslovne zgrade

Povezani članci

NOVOSTI 02 minute čitanja

U Srbiji se popije više alkohola nego mlijeka

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

ERS za kredit od 18 miliona plaća 7,5 miliona KM kamate

14. Jula 2025. — 14:4301 minuta čitanja

Odluka o izboru najboljeg ponuđača donesena je posljednjeg radnog dana prošle sedmice.

Žuta traka oko banjalučkog tužilaštva

14. Jula 2025. — 13:53

„Šume Srpske“ za održavanje SAP-a godišnje daju tri miliona KM

14. Jula 2025. — 12:12

IRB mijenja uslove za stambene kredite  

14. Jula 2025. — 11:30

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti