Capital.ba

„Podravka“ i „Žito“ udruženi do novih tržišta

15.02.2016. / 8:00

LJUBLJANA, Preuzimanje ljubljanskog „Žita“ za hrvatsku kompaniju „Podravka“ znači dalji rast i novi potencijal na tržištu regije Adria ali i Evropske unije, rekao je stariji potpredsjednik „Podravka grupe“ za Adria regiju Milan Tadić predstavljajući novinarima iz BiH njihovu, kako je rekao, najveću akviziciju „Žito“.podravka 5

Tadić je istakao da „Podravka“, kupovinom „Žita“, značajnije ulazi na slovenačko tržište, dok „Žito“ kroz „Podravkine“ distributivne kanale dobija lakši pristup tržištima zemalja u regionu.

„To je veoma značajan izazov i poslovni potez za „Podravka grupu“ u cijelosti. Ovo za nas znači dalje snaženje i poslovanje na regiji Adria na kojoj je bazno poslovalo i „Žito“, rekao je Tadić.

On je istakao da velika očekivanja imaju i na tržištu BiH, koje je jedno od najznačajnijih za obje kompanije.

podravka„Velika očekivanja imamo i oko zajedničkog nastupa na tržištu BiH. Preko prodajno-distributivne mreže „Podravke“ smo već početkom 2015. počeli distribuisati i prodavati proizvode „Žita“ i već prvi rezultati su obećavajući“, kazao je Tadić

On je istakao da je tržište BiH izuzetno važno za „Podravku“, posebno zbog toga što je BiH članica CEFTA sporazuma, te da nije isključena mogućnost proširenja proizvodnje i ovdje.

„Mi u BiH imamo povezano društvo sa 100 zaposlenih i još više od 100 spoljnih saradnika, tako da je i to za nas domaće tržište, odnosno nemamo klasični odnos uvoznika i distributera“, dodao je Tadić.

Predsjednik uprave „Žita“ Janez Bojc je istakao da su ponosni što su dobili novog vlasnika kakav je „Podravka“.

„Ono što je posebno važno, nakon što smo postali članica „Podravke“ je da možemo koristiti njihovu prodajnu mrežu koja se prostire u 23 države i vjerujemo da će sve više naših brendova naći svoje mjesto i na policama u ovim državama. Takođe, veoma sam zadovoljan time što unutar „Podravke“ veoma cijene naše dosadašnje uspjehe u području pekarstva tako da to žele i dalje podržati i pomoći nam da postanemo evropski igrač u toj oblasti“, kazao je Bojc.

Novinari iz BiH su imali priliku da vide na koji način se u pogonima „Žita“ proizvode hljeb, riža, čajevi, bombone… Najpoznatiji proizvodi „Žita“ na tržištu BiH su riža i tjestenina „Zlato polje“ i bombone „Šumi.

CAPITAL: Marina ČIGOJA

podravka 8 podravka 3 podravka 2

 

 

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!