Pala prodaja neprehrambenih prozvoda Marks i Spensera
08.07.2015. / 7:45
LONDON, Britanska modna kompanija Marks i Spenser (M&S) zabilježila je pad prodaje neprehrambenih proizvoda, uključujajući sektor odjeće i obuće, za 0,4 odsto u prvom tromjesečju fiskalne 2014-2015. zaključno sa junom ove godine u odnosu na isti period prije godinu dana.
U prethodnom fiskalnom kvartalu u istom segmentu zabilježena je organska stopa rasta od 0,7 odsto, što je rekord u posljednjih četiri godine, prenosi AFP.
Prodaja hrane povećana je do kraja juna za 0,3 odsto.
Prodaja putem M&S-ove internet stranice porasla je na godišnjem nivou 38,7 odsto, nakon značajnog pada početkom prošle godine, neposredno nakon pokretanja sajta, napominje BBC.
Ukupna prodaja grupacije u tromjesečnom periodu do 27. juna porasla 1,8 odsto ako se izuzme porez na dodatu vrijednost i uticaj valutnih kurseva. Tanjug
Tagovi: marks i spenserobucaodjecapadprodaja
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]