ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Opada prodaja časopisa u SAD

Objavljeno u VIJESTI IZ SVIJETA

NJUJORK, Prodaja časopisa u SAD-u opala je za 10 odsto u prvoj polovini 2012. godine, a “Cosmopolitan” je još uvijek najprodavaniji časopis, prenose agencije.

Pad tražnje je primjetniji kod kupovine na kioscima nego u pretplati, koja obično ide uz popust, što ukazuje da Amerikanci još budno paze na svaki dolar.
Ako se uzme u obzir i pretplata, ukupna prodaja je otprilike negdje na istom nivou kao prošle godine.
Prodaja pojedinačnih primjeraka časopisa na kioscima i u drugim prodavnicama iznosila je 26,4 miliona za prvih šest mjeseci 2012, u odnosu na 29,1 milion u istom periodu prošle godine.
Od časopisa se još uvijek najbolje prodaje “Cosmopolitan”, iako je i njegov tiraž opao za gotovo 16 odsto, na 1,4 miliona. Prodaja ostalih časopisa na listi 25 najprodavanijih takođe je u padu, a izuzetak su samo časopisi za porodicu i žene “Family Circle” i “Woman's Day”.
Najviše je pala prodaja časopisa programa za mršavljenje “Weight Watchers” – za gotovo 28 odsto.
Prodaja časopisa pada zbog toga što ljudi pažljivije troše novac u nestabilnoj ekonomskoj situaciji, ali i zbog dostupnosti besplatnih sadržaja na internetu, ponekad i na internet stranicama istih tih časopisa.

Ključne riječi:  , , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+