Obaveza trgovcima da dozvole reklamaciju
02.07.2014. / 11:55
BANJALUKA, Trgovac je dužan da potrošaču omogući podnošenje reklamacije u prodajnom prostoru, putem pošte ili elektronskih sredstava, navodi se u Prijedlogu zakona o izmjenama i dopunama Zakona o zaštiti potrošača u Republici Srpskoj koji je danas razmotrila Narodna skupština.
Ovim zakonom predviđa se i obaveza trgovca da potrošaču omogući raskid ugovora.
Obrazlažući zakon, ministar trgovine i turizma Srpske Maida Ibrišagić-Hrstić rekla je da se predloženim aktom terminološki preciziraju pojmovi koji su važni za osiguranje prava potrošača u odnosu prema trgovcu, među kojima su deklaracija, akcijska prodaja ili rasprodaja.
Poslanik SDS-a Miladin Stanić rekao je da su predložene odredbe prihvatljive za klub poslanika ove stranke, ali je izrazio sumnju u provodivost.
Poslanik PDP-a Milan Švraka ukazao je na potrebu daljeg rada na donošenju kvalitetnijih rješenja udruženja potrošača i resornog ministarstva. Srna
Tagovi: narodna skupstinapotrosacreklamacijatrgovci
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]