Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekonomisti: Republici Srpskoj prijeti finansijska katastrofa

    6. Juna 2024. — 14:10

    Za Radukića ministri u Vladi Srpske rade savršeno

    20. Maja 2024. — 13:56

    Srbija ubrzano isisava energente iz BiH

    29. Decembra 2023. — 14:05

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Ekskluzivno: Optuženi u aferi „korona ugovori“ priznaje krivicu

    19. Juna 2024. — 10:43

    Nakon „Alumine“, Pavlović preuzima i „Boksit“

    16. Maja 2024. — 12:15

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Smailbegović: Odnos države i poslodavaca zasniva se na poznanstvima

    7. Marta 2025. — 20:00

    Mujanić: BiH ima zaliha domaćeg mesa samo za tri dana

    21. Februara 2025. — 20:05

    Sutra isplata penzija u Srpskoj

    8. Jula 2025. — 16:13

    Nepredviđeni radovi sve češća pojava na projektima u Banjaluci

    8. Jula 2025. — 14:14

    „Krajina osiguranje“ ide u dokapitalizaciju od 3,1 milion KM

    8. Jula 2025. — 13:17

    Poslanici vlasti nezainteresovani za “Prointerov zakon”

    8. Jula 2025. — 12:55
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    “Elektroprivreda BiH” mora da kupi 400.000 tona uglja

    8. Jula 2025. — 10:43

    Cijena sirove nafte oko 67 dolara po barelu nakon odluke OPEK-a

    8. Jula 2025. — 08:59

    Potrošnja i proizvodnja uglja u Evropskoj uniji na istorijskom minimumu

    4. Jula 2025. — 13:22

    Kakve su šanse za napredovanje ekonomije u BiH?

    2. Jula 2025. — 15:18

    Promet na Banjalučkoj berzi preko 1,5 miliona maraka

    8. Jula 2025. — 15:54

    „Krajina osiguranje“ ide u dokapitalizaciju od 3,1 milion KM

    8. Jula 2025. — 13:17

    Berza tone zbog Trampovih carina, Tesla gubi milijarde

    8. Jula 2025. — 11:40

    Isplata dividende akcionarima M:tela krajem mjeseca

    7. Jula 2025. — 13:54

    Ko su najveći telekomunikacioni igrači na Balkanu

    4. Jula 2025. — 08:16

    Banjalučka firma isplaćuje dividendu akcionarima

    3. Jula 2025. — 08:16

    Jačanje evra ugrožava napore oko obuzdavanja inflacije

    2. Jula 2025. — 13:07

    SAD i Kina potpisale trgovinski sporazum

    27. Juna 2025. — 15:26

    SAD odrezala Srbiji carine od 35 odsto

    8. Jula 2025. — 09:20

    Tramp uvodi carine od 30 odsto na svu robu iz BiH

    8. Jula 2025. — 09:12

    Kada Lidl planira otvaranje prodavnica u BiH

    6. Jula 2025. — 11:10

    Na prijedorskoj pijaci ni trećina štandova nije popunjena

    3. Jula 2025. — 11:30

    Sve više radnika iz BiH odlazi na sezonski rad u Hrvatsku

    5. Jula 2025. — 14:31

    Španija prestigla Japan u BDP-u po stanovniku

    5. Jula 2025. — 11:55

    Srpsku za pet mjeseci posjetilo 186.698 turista

    3. Jula 2025. — 15:16

    Booking ide na sud zbog optužbi na podizanje cijena smještaja

    2. Jula 2025. — 16:58

    ECB: Evropska unija sve više trguje s autokratskim i diktatorskim režimima

    8. Jula 2025. — 16:46

    “Elektroprivreda BiH” mora da kupi 400.000 tona uglja

    8. Jula 2025. — 10:43

    Cijena sirove nafte oko 67 dolara po barelu nakon odluke OPEK-a

    8. Jula 2025. — 08:59

    Konačan kraj za “Top-Farm”: Firma ugašena, imovina prodata za sitniš

    7. Jula 2025. — 12:31
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Ovo voće košta 160 dolara po komadu

    6. Jula 2025. — 16:18

    Jednostavnim trikom možete značajno uštediti gorivo

    6. Jula 2025. — 09:03

    Direktoru agencije “Apriori” prva nagrada fotografskog takmičenja

    4. Jula 2025. — 14:07

    Gdje su najskuplje nekretnine na svijetu

    24. Juna 2025. — 15:54

    ECB: Evropska unija sve više trguje s autokratskim i diktatorskim režimima

    8. Jula 2025. — 16:46

    Pogledajte koje su najmanje korumpirane zemlje

    8. Jula 2025. — 13:45

    Berza tone zbog Trampovih carina, Tesla gubi milijarde

    8. Jula 2025. — 11:40

    Ko dominira svjetskim tržištem: Najveće kompanije u SAD-u i Kini po tržišnoj vrijednosti

    7. Jula 2025. — 16:26
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » “Nisan” povlači 150.000 automobila

“Nisan” povlači 150.000 automobila

Dragana EremijaDragana Eremija7. Decembra 2018. — 10:307 komentara1 minuta čitanja

TOKIO, Japanski “Nisan” saopštio je danas da planira povlačenje oko 150.000 automobila sa tržišta zbog propusta u testiranju tih vozila.

“`Nisan` je nedavno otkrio nekoliko nepravilnosti koje su možda dovele do netačnih ocjena u procesu inspekcije”, navodi se u saopštenju.

Odluka o povlačenju odnosi se na vozila sa japanskog tržišta, a riječ je o deset modela, uključujući “nout” i “lif”, koji su proizvedeni od novembra 2017. do oktobra ove godine, prenio je AFP.

Kompanija je potvrdila da je bilo propusta u testiranju kočnica, brzinomjera i ostalih sistema prije nego što su isporučeni iz jedne domaće fabrike.

“Nisan” je prošle godine morao da povuče više od milion vozila nakon što je priznao da su završne inspekcije automobila obavljali radnici koji za to nisu imali odobrenje.

Ovo je novi udarac za giganta japanske automobilske industrije nakon što je nedavno uhapšen predsjednik kompanije Karlos Gon zbog finansijskih malverzacija. Srna

automobili izbor nisan povlacenje
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakWall Street: Indeksi oslabili, u fokusu odnosi između Kine i SAD-a
Sljedeći članak Novi red vožnje Željeznica FBiH

Povezani članci

PRIVREDA 01 minuta čitanja

ECB: Evropska unija sve više trguje s autokratskim i diktatorskim režimima

Capital teme 01 minuta čitanja

Sutra isplata penzija u Srpskoj

7 komentara

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

  1. dipl.ing.maš. 7. Decembra 2018. 11:53

    Hoće li ikada u našim medijima biti pojašnjen pojam “povlači” odnosno pravo značenje engleske riječi “recall”?
    To znači da vlasnika pozivaju u servis da o trošku firme zamijene neke dijelove. Firme koje to rade su za svaku pohvalu, jer im je cilj da vlasnicima riješe potencijalni problem prije nego nastane. Druge firme (njemačke i francuske) ne obavještavaju vlasnike jer im je cilj da se ne talasa.
    U konkrenom slučaju, svala čast Nissanu što ovo radi!

    Odgovori
  2. DI 7. Decembra 2018. 12:15

    @kolega,koleginice,

    ne prilici jednoj osobi sa takvom titulom da javno iznosi informacije koje nije prethodno provjerio..da si diplomirani ekonomista pa da tako pises jos bih i shvatio..

    Odgovori
  3. dip.ing.maš. 7. Decembra 2018. 13:13

    @DI, s obzirom da više decenija vozim isključivo japanske automobile u svojstvu prvog vlasnika, izuzetno dobro znam šta pišem. Jednom su me pozvali da “povuku” moj automobil i “povlačenje” je trajalo pola sata. Učitali su novi softver za upravljanje radom motora.
    Ako zamišljate da je to “povlačenje” automila u stvari otimanje istih od vlasnika, ili možda zamjena za novi, malo ste se preračunali.

    Odgovori
  4. DI 7. Decembra 2018. 13:36

    @kolega, koleginice

    krivo ste me shvatili, cini se da sam ostao nedorecen..

    tvrdite da drugi proizvodjaci, prije svega njemacki i francuski ne vrse opoziv svojih modela iz bilo kojeg razloga..ja tvrdim da to nije tacno, bar u slucaju modela njemackih proizvodjaca (racunajuci i opel), lp

    Odgovori
  5. dipl.ing.maš. 7. Decembra 2018. 15:16

    @DI, kolegice,
    prihvatam da i evropski proizvođači to rade, ali u medijima se pojavljuju takve informacije samo za japanske i korejske proizvođače. I to uvijek u negativnom kontekstu, a radi se o pozitivnim aktivnostima proizvođača.
    Drugim riječima, evropski proizvođači to kriju, a istočnjački proizvođači su potpuno transparentni.

    Odgovori
  6. dipl.soft.ing. 7. Decembra 2018. 22:36

    @dipl.ing.maš:
    A vi ste pretpostavljam uradili veoma temeljnu i opsežnu analizu informacija koje se pojavljuju u medijima, za odredjeni geografski prostor i period (pretpostavljam više godina) pa možete na osnovu toga da tvrdite da se “takve informacije pojavljuju samo za japanske i korejske proizvođače” ?!
    Ili se ipak radi o subjektivnom doživljaju?
    Samo da to razjasnimo.

    Odgovori
  7. dipl.ing.maš. 9. Decembra 2018. 15:15

    U pitanju je subjektivni dojam baziran na nedostatku sjećanja da je to ikada objavljeno za VW. A kod nas, ako nije VW, nije auto.
    Suština inicijalnog komentara je bila u pojašnjenju pojma “povlačenje automobila”. Malo smo zabacili u stranu diskusijom. Ne mojom krivicom.

    Odgovori
Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Sutra isplata penzija u Srpskoj

8. Jula 2025. — 16:1301 minuta čitanja

Za isplatu je u budžetu obezbijeđeno 160 miliona KM

Nepredviđeni radovi sve češća pojava na projektima u Banjaluci

8. Jula 2025. — 14:14

„Krajina osiguranje“ ide u dokapitalizaciju od 3,1 milion KM

8. Jula 2025. — 13:17

Poslanici vlasti nezainteresovani za “Prointerov zakon”

8. Jula 2025. — 12:55

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.

Obavijesti