Capital.ba

Neočekivani pad prodaje za H&M

15.08.2013. / 16:42

hmPARIZ/STOKHOLM, Švedska kompanija H&M u julu tekuće godine zabilježila je neočekivano smanjenje prodaje na godišnjem nivou, što je prvi pad od marta 2013.

Kako prenosi francuski list Kapital, ukupna vrijednost prodaje, ovog drugog po veličini distributera odjeće u svijetu, opala je za jedan odsto u odnosu na juli 2012, dok su analitičari, suprotno, očekivali u prosjeku povećanje od jedan odsto.

Sa ekonomskom krizom u Evropi, kompanija H&M dobila je konkurenciju u segmentu jeftinije odjeće.

Akcije ove grupacije koja najveći dio prodaje ostvaruje u Evropi, na Berzi su izgubile oko 1,6 odsto vrijednosti. Tanjug

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!