ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

M:tel – Roming pogodnosti za sve korisnike

Objavljeno u TELEKOMUNIKACIJE i IT

BANJALUKA, Kompanija “M:tel” saopštila je da je korisnicima svojih usluga omogućila dodatne pogodnosti za komunikaciju u romingu tokom ljeta.

Postpejd korisnici tarifa “Pretplata: el”, “Pretplata: iks-el” ili “Pretplata: iks-iks-el” dobijaju dodatne bonuse za mobilni internet koji se mogu koristiti u mrežama “MTS Srbija” i “M:tel Crna Gora”, dodaje se u saopštenju.

Pripejd korisnici tarife dopuna mogu da iskoriste ponudu “Roming net”, koja im omogućava kupovinu povoljnih tarifnih opcija za mobilni internet i bezbrižnu komunikaciju u “T mobajl” mreži u Austriji, Hrvatskoj, Grčkoj, Češkoj, NJemačkoj, Mađarskoj, Holandiji, Poljskoj, Slovačkoj, Rumuniji, SAD, Luksemburgu i Belgiji.

U saopštenju se dodaje da su korisnicima dopune na raspolaganju i tarifne opcije za roming u “MTS Srbija” i “M:tel Crna Gora”, a tarifne opcije kupuju se pred odlazak na put i aktiviraju putem servisa “Moj meni”, pozivom kratkog koda *100#.

Iz ove kompanije napominju da i poslovni korisnici koji koriste jedan od “M:tel” tarifnih modela “M:biz” – “Standard”, “Profi”, “Premijum”, “VIP” ili “VIP 200”, ovog ljeta u okviru svog mjesečnog paketa dobijaju dodatni mobilni internet koji mogu koristiti u mrežama “MTS Srbija” i “M:tel Crna Gora”.

“Ne zaboravite da uvijek možete aktivirati i uslugu `Moja roming tarifa`, uz koju ostvarujete i do 50 odsto popusta za komunikaciju u romingu”, poručuju iz “M:tela”.

Iz ove kompanije napominju da su od 1. avgusta za “M:tel” postpejd korisnike koji putuju u Hrvatsku pripremljene nove pogodnosti za komunikaciju u romingu.

Dodatne informacije korisnici mogu dobiti na internet stranici kompanije, pozivom na broj 0800-50-000 ili posjetom najbližeg “M:tel” prodajnog mjesta. Srna

Ključne riječi:  , , ,

Komentari |


Komentari (2)

  • Mira

    Laž!

    Za postpejd korisnike koji u paketu imaju roming.Kad odu u inostranstvo tog rominga nema.Prevara čista .

  • Mira

    Kad iz inostranstva zovete Korisnički servis MTEL-a , da im obrazložite problem , domaći operater javlja da ste zvali” nepostojeći broj” i na računu za taj mjesec dobijete obračun za taj poziv, koji platite , naravno.
    Kad se vratite kući i zovete Korisnički servis od kuće,da dobijete objašnjenje , tek onda shvatite da oni ništa ne znaju kako taj roming funkcioniše , zašto ga komitenti ne mogu koristiti , i ne dobijete objašnjenje.
    Godinu dana sam se trudila , pisala mejlove , zvala i ništa.Ostaje mi da istrpim još jednu ugovornu godinu Post pejd paketa, znajući da 1gb roming interneta , koji plaćam neću moći koristiti.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+