Capital.ba

Mekdonalds “dobar” samo u Evropi

09.03.2015. / 16:31

mekNJUJORK, Globalna prodaja američkog lanca brze hrane Mekdonaldsa smanjena je u februaru, uz pad prodaje od četiri odsto u SAD.

Pad je posljedica, kako je saopšteno, agresivnih aktivnosti konkurentskih kompanija.

U saopštenju najvećeg svjetskog proizvođača hamburgera se navodi da je globalna prodaja pala 1,7 odsto, dok je u području Azije, Bliskog istoka i Afrike, prodaja smanjena za 4,4 odsto, prenosi agencija Asošiejted pres (AP).

Jedino je u Evropi došlo do skoka Mekdonaldsove prodaje od 0,7 odsto.

Zbog sve jače konkurencije i promjene ukusa potrošača, Mekdonalds nastoji da poboljša svoj imidž i istovremeno najavljuje zaokret u načinu vođenja poslovanja. Tanjug

Share Tweet Preporuči

Tagovi:

Povezane vijesti

Komentari

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!