Kineski potrošači kupili skoro polovinu luskuznih stvari svijeta u prošloj godini
16.02.2016. / 17:35
PEKING, Potrošači iz Kine potrošili su 116,8 milijardi dolara na luksuznu robu koju su kupili van svoje zemlje u 2015. godini, piše China Daily.
Ovo čini 46odsto globalne količine skupih proizvoda u kojima su brendirana odjeća, kozmetika i elektronika. Vlada Kine saopćila je kako je 120 miliona turista, što je oko jedan posto Kineza, otišlo preko mora u 2015. godini i doprinijeli su potrošnji na globalnom nivou od 12 odsto tokom svog odmora.
Mnogi Kinezi kupuju luksuzna dobra van Kine, odnosno preko okeana, jer su u njihovoj zemlji isti proizvodi mnogo skuplji zbog uvoznih poreza. Komora za međunarodnu trgovinu Kine saopćila je kako su u Kini takvi proizvodi i 68 posto skuplji poredeći sa SAD-om i Evropom. Ovo je rezultiralo tim da su mnogi brendovi zatvorili svoje glavne prodavnice, poput francuske modne kuće Louis Vuitton koja je zatvorila podružnice u tri mjesta prošlog mjeseca. Svoje outlete zatvorili su i Burberry, Hermes, Armani i Prada.
Jedan od brendova koji se širi je Apple koji je postavio sebi za cilj da otvori 40 prodavnica u Kini do sredine 2016. godine. Domaća maloprodaja je u porastu i ekonomski je pokretač zemlje, dok se ekonomija suočava s najnižim rastom u posljednje dvije decenije. Klix.ba
Tagovi: kinakupovinaluksuzvrijednost
Povezane vijesti
Građani grcaju u dugovima, a funkcioneri RS i BiH spiskali 10 miliona KM na luksuz
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]