Inspektorat RS: Najviše primjedbi na tehničke proizvode i odjeću
24.11.2019. / 16:00
BANJALUKA – Potrošači u Republici Srpskoj (RS) najviše se žale da trgovci ne prihvataju reklamacije za tehničke proizvode, odjeću, obuću, telekomunikacione i komunalne usluge.
Povremeno se obraćaju i potrošači sa reklamacijama usluga u turizmu, što je Tržišna inspekcija takođe uspješno rješavala u ovoj godini.
U proteklih devet mjeseci inspektori su izvršili 181 kontrolu, po konkretnim reklamacijama potrošača.
Trgovci su potrošačima vraćali novac ili vršili zamjenu proizvoda novim. Bilo je i slučajeva gdje su zahtjevi potrošača bili neopravdani, kao što je zahtjev da “Toplana” popravi radijator u stambenoj jedinici potrošača, naveli su iz Inspekcije RS-a.
U 129 slučajeva reklamacija je uvažena i riješena na licu mjesta, dok su u 23 kontrole inspektori rješenjem naložili trgovcu da potrošaču omogući ostvarivanje njegovih prava. U 27 slučajeva reklamacija nije bila opravdana.
Za devet mjeseci ove godine republička tržišna inspekcija je izvršila više od 5.600 kontrola, u kojima su u cilju otklanjanja nepravilnosti izrečene 664 upravne mjere, dok je zbog počinjenih prekršaja izdat 951 prekršajni nalog u vrijednosti od 589.400 KM, a nadležnim sudovima podneseno sedam prekršajnih prijava.
Fena
Tagovi: inspektorat rspotrosacireklamacije
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]